بمباران مواضع تروریستها در شمال لاذقیه از سوی جنگنده های روسی

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، گروه موسوم به دیده بان حقوق بشر سوری بیان کرد که جنگنده های روسی مواضع تروریست ها را در جبل الاکراد در حومه شمالی لاذقیه بمباران نموده اند.

بمباران مواضع تروریستها در شمال لاذقیه از سوی جنگنده های روسی

این منابع امروز دوشنبه همچنین به آتش سنگین ارتش سوریه بر روی مواضع تروریست ها در مناطق الفطیره، الباره و فلیفل در جبل الزاویه در حومه جنوبی ادلب و نیز منطقه سان در حومه شرقی ادلب اشاره کردند.

منابع سوری به پرواز هواپیماهای شناسایی روسی بر فراز این منطقه و نیز بر فراز جبل الاکراد در شمال لاذقیه و سهل الغاب در شمال غربی حماه هم اشاره کردند.

این در حالی است که منابع سوری روز گذشته اعلام نموده بودند که ارتش سوریه مواضع گروههای تروریستی را در در جبل الزاویه به شدت زیر آتش گرفته است و 130 راکت و گلوله توپ به مواضع گروههای تروریستی در الفطیره، سفوهن، الباره و فلیفل در جنوب ادلب شلیک شده است.

این منابع به کشته شدن شماری از تروریست ها در این حملات اشاره نموده بودند.

منابع سوری به آتش سنگین ارتش سوریه به مواضع گروههای تروریستی در مناطق الزیاره، و القرقور در سهل الغاب در شمال غرب حماه و آفیس در حومه شرقی ادلب اشاره نموده بودند.

همزمان گروه موسوم به دیده بان حقوق بشری سوری وابسته به مخالفان از حملات توپخانه ای نظامیان ترکیه به مواضع ارتش سوریه در شهرک کفر حلب در حومه غربی استان حلب خبر داده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8765

به "بمباران مواضع تروریستها در شمال لاذقیه از سوی جنگنده های روسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بمباران مواضع تروریستها در شمال لاذقیه از سوی جنگنده های روسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید