تاب بازی کودک در زیر کامیون!

به گزارش جعبه مهر، کودک با سوار شدن روی لبه اتاق کامیون صحنه ای خطرناک را رقم زد.

تاب بازی کودک در زیر کامیون!

به گزارش خبرنگاران، داشتن فرزند یک مسئولیت سنگین است. بچه ها تمایلات غیرقابل پیش بینی دارند و در بسیاری مواقع دست به کار های خطرناکی می زنند که ممکن است جان آن ها را در خطر جدی قرار دهد که حتی تصور آن نیز برای والدین باورکردنی نیست. با این حال برخی از این موقعیت ها قابل کنترل است، به شرطی که والدین آگاه در آنجا حضور داشته باشند.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است قرار گرفتن یک کودک در موقعیتی بسیار خطرناک را به تصویر می کشد. در این ویدئو این کودک در حالی که زیر یک کامیون تریلر بزرگ مشغول بازی کردن است دیده می شود. این اتفاق در چهارراهی در منطقه صباح مالزی رخ داد.

در ویدئویی که از طریق یکی از شاهدان عینی تهیه شده در حالی که این کامیون به همراه سایر خودرو ها در پشت چراغ قرمز متوقف شده اند این کودک در حال بازی در زیر این کامیون دیده می شود. این ویدئو نشان می دهد در حالی که کودک روی لبه اتاقک کامیون نشسته سرگرم بازی کردن است. این در حالی است که با یک اتفاق کوچک ممکن است این کودک روی آسفالت خیابان سقوط کرده و یا حتی بر اثر قرار گرفتن زیر چرخ های عقب کامیون جانش را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید

انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی مالزی با واکنش کاربران همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: شخصی که این ویدئو را تهیه کرده بهتر بود فورا تلفن همراه خود را در جیبش گذاشته و این کودک را از روی کامیون پایین می آورد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11053

به "تاب بازی کودک در زیر کامیون!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاب بازی کودک در زیر کامیون!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید