تریم: یوونتوس در ایتالیا بی همتاست، رئال مادرید می تواند این فصل هم فاتح لیگ قهرمانان گردد

به گزارش جعبه مهر، سرمربی تیم ملی فوتبال ترکیه معتقد است سرمربی کنونی رم می تواند سرمربی بعدی آتزوری باشد.

تریم: یوونتوس در ایتالیا بی همتاست، رئال مادرید می تواند این فصل هم فاتح لیگ قهرمانان گردد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ونیز همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، فاتح تریم که سابقه سرمربیگری در فوتبال باشگاهی ایتالیا را دارد، در گفت وگو با روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت در خصوص سرمربی کنونی رم که شایعه پیوستن او به یوونتوس در انتها فصل جاری مطرح است، گفت: به شخصه اسپالتی را دوست دارم. رم تحت راهنمایی او فوتبال مدرنی را ارائه می دهد و امیدوارم آنها فاتح لیگ اروپا شوند.

وی اضافه کرد: آیا اسپالتی می تواند سرمربی بعدی یوونتوس باشد؟ من می توانم او را در پست سرمربیگری تیم ملی ایتالیا ببینم که می تواند در آنجا هم خوب کار کند. تجربه سرمربیگری تیم زنیت سن پترزبورگ باعث رشد لوچانو شد. لیست بازی های سری A را نگاه می کنم و باید بگویم در بازی رم - یوونتوس در استادیوم المپیکو حضور پیدا خواهم کرد تا بازی را از نزدیک نگاه کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ترکیه در تمجید از صدرنشین کنونی سری A ایتالیا هم گفت: یوونتوس در ایتالیا بی همتاست. آنها قادر هستند با سیستم های 2-5-3، 3-3-4، 1-3-2-4 و یا هر سیستم دیگری بازی نمایند چون ترکیب کاملی دارند. از آلگری هم خوش می آید. همچنین خانواده آنیلی را نیز دوست دارم. تنها یک باشگاه بزرگ می تواند مسئله ای همچون مشکل لئوناردو بونوچی (اختلاف این بازیکن با آلگری) را مدیریت کند.

تریم در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: لیگ قهرمانان اروپا هم داستان متفاوت خود را دارد. من بارسلونا را دوست دارم. شکست 6 بر یک پاری سن ژرمن برابر بارسا تا انتها عمر همراه اونای اِمری خواهد بود. من بایرن مونیخ را هم دوست دارم، اما تیمی که می تواند فاتح لیگ قهرمانان گردد، رئال مادرید است. در فوتبالی که پر از مصدومیت است و از بازیکنان به صورت گردشی استفاده می گردد، کریستیانو رونالدو و سرخیو راموس همواره بازی می نمایند، حتی در بازی های محبت آمیز به درد نخور. با این حال این دو قهرمان همواره مواظب بدن های خود هستند. همواره به بازیکنان جوان می گویم که از کریس و سرخیو چیزهایی یاد بگیرند.

سرمربی پیشین میلان در انتها در خصوص این تیم هم گفت: میلان تیمی معمولی با یک سوپراستار به نام جان لوئیجی دوناروما است. او دروازه بانی ترسناک است که با حضورش بین چارچوب، دروازه کوچک به نظر می رسد. دوناروما به اندازه جی جی بوفون خوب است و همچنان جای پیشرفت دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4406

به "تریم: یوونتوس در ایتالیا بی همتاست، رئال مادرید می تواند این فصل هم فاتح لیگ قهرمانان گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریم: یوونتوس در ایتالیا بی همتاست، رئال مادرید می تواند این فصل هم فاتح لیگ قهرمانان گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید