(تصاویر) تخریب خانه پدری احمد محمود

به گزارش جعبه مهر، خانه پدری احمد محمود که می شد به خانه مشاهیر تبدیل گردد تا خاطرات دوران کودکی و جوانی نویسنده مشهور کشور همچنان زنده نگه داشته گردد، تخریب شد. خانه پدری احمد محمود در منطقه سی متری اهواز قرار گرفته است. این منطقه به نوعی بافت تاریخی اهواز محسوب می گردد و با توجه به این که کلان شهر اهواز تا به امروز از داشتن موزه محروم بوده است این خانه می توانست این ظرفیت را برای اهواز ایجاد کند، اما خانه این نویسنده روز گذشته، 24 بهمن توسط مالکان جدید و با اخذ مجوز های قانونی از شهرداری اهواز، تخریب شد.

(تصاویر) تخریب خانه پدری احمد محمود

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

احمد اعطا ملقب به احمد محمود نویسنده خوزستانی، دی ماه 1310 در اهواز به دنیا آمد و در آنالیز تاریخ 20 ساله ادبیات داستانی ایران از سال 1357 تا 1377 به عنوان برترین داستان نویس و رمان پرداز 20 سال ادبیات داستانی در جامعه ادبی ایران شناخته می گردد و هنوز هم با گذشت چندین سال از درگذشت این داستان نویس جنوبی بر تعداد علاقه مندانش افزوده می گردد. او در سال 1381 بر اثر بیماری ریوی درگذشت.

عکاس: علیرضا محمدی/ ایسنا

منبع: فرارو
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 26 اسفند 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9241

به "(تصاویر) تخریب خانه پدری احمد محمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصاویر) تخریب خانه پدری احمد محمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید