تغییر رشته و انتقال فرزندان اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی لغو شد

به گزارش جعبه مهر، دبیرخانه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در مورد مصوبات بیست و دومین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو اطلاعیه داد.

تغییر رشته و انتقال فرزندان اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی لغو شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی استرالیا 2019 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، بیست و دومین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در سی ام آذرماه 98 تشکیل شد و اهم مصوبات این شورا به قرار ذیل است.

1- دانشگاه آزاد اسلامی موظف است، تغییررشته و انتقال 134 نفر از فرزندان اعضای هیأت علمی بر اساس مصوبه هیأت رئیسه آن دانشگاه در سال 1396 به رشته های پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی که فاقد شرایط و ضوابط دستورالعمل اجرایی مصوبه جلسه 735 مورخ 92/04/25 شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد تسهیلات فرزندان اعضای هیات علمی به شماره 69312/و مورخ 92/05/14 است را لغو کند. علاوه بر این چنانچه افراد دیگری در سنوات قبل یا بعد وجود دارند که تغییررشته آن ها نیز برخلاف شرایط و ضوابط دستور العمل فوق اجرا شده، تغییر رشته آن ها توسط دانشگاه آزاد اسلامی لغو و شرایط تمامی افراد فاقد شرایط و ضوابط تغییر رشته طبق دستورالعمل اجرایی تسهیلات فرزندان اعضای هیات علمی به همراه مدارک و مستندات لغو تغییررشته آن ها حداکثر تا 30 بهمن ماه 1398 به دبیرخانه شورای سنجش و پذیرش دانشجو ارسال کند.

2-از آزمون سراسری سال 1399 به بعد، پذیرش 4 رشته پرمتقاضی پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی و دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت متمرکز و هم زمان با پذیرش دوره های روزانه، پردیس خودگردان و ظرفیت مازاد دانشگاه های دولتی با انتخاب رشته متمرکز توسط سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گردد و کدرشته محل های دارای مجوز آن دانشگاه در دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره 2) آزمون سراسری درج خواهد شد.

3-در سال 1399 همانند سال 1398، ثبت نام و گزینش رشته های پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری به صورت مجزا از پذیرش با آزمون، انجام می گردد؛ ثبت نام پذیرفته شدگان در دانشگاه برای تمامی زیرنظام ها ازجمله دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس برنامه زمانی هماهنگ، هم زمان با هم انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4602

به "تغییر رشته و انتقال فرزندان اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر رشته و انتقال فرزندان اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید