جشنواره ملی امیرکبیر برگزار میشود ، حمایت از طرحها و پایاننامههای کاربردی کارفرما محور

به گزارش جعبه مهر، جشنواره ملی امیرکبیر با موضوع حمایت از طرح ها، خاتمه نامه ها و رساله های دانشجویی کاربردی کارفرما محور در دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

جشنواره ملی امیرکبیر برگزار میشود ، حمایت از طرحها و پایاننامههای کاربردی کارفرما محور

به گزارش گروه دانش و فناوری خبرنگاران، جشنواره ملی امیرکبیر با موضوع حمایت از طرح ها، پایان نامه ها و رساله های دانشجویی کاربردی کارفرما محور توسط جهاد دانشگاهی و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز و با همکاری بنیاد نخبگان استان البرز در دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

اولین جشنواره ملی امیرکبیر 20 دی ماه با همکاری جهاد دانشگاهی و اتاق بازرگانی البرز برگزار می شود. پایان نامه ها و رساله های ارسالی بسته به موضوع در پنج کارگروه و توسط اساتید برجسته داوری خواهند شد.

پایان نامه ها چکیده تولیدات علمی و پژوهشی دانشگاه ها هستند و باید بتوانند به پاسخی از سوالات موجود در جامعه در بخش های مختلف صنعت، تولید، خدمات پاسخ دهند. اما ماهیت تولید پایان نامه و رساله های دانشجویی در کشور آن طور که باید و شاید مورد توجه قرار نگرفته است.

جشنواره ملی امیرکبیر فرصتی فراهم می کند تا تولیدکنندگان علم بتوانند با صاحبان صنعت، تولید و خدمات که در حقیقت متقاضیان علم هستند، ارتباط برقرار کنند.

بسیاری از پایان نامه ها و رساله های دانشجویی درحال حاضر بدون اینکه تبدیل به طرح و پروژه ثروت ساز تبدیل شوند، در گوشه کتابخانه دانشگاه ها نگه داشته می شوند. این جشنواره فرصتی فراهم می کند تا ارتباط بین دانشجویان و کارفرمایان برای تولید پایان نامه هایی که در نهایت می تواند به تولید ثروت بی انجامد، برقرار شود.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8620

به "جشنواره ملی امیرکبیر برگزار میشود ، حمایت از طرحها و پایاننامههای کاربردی کارفرما محور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره ملی امیرکبیر برگزار میشود ، حمایت از طرحها و پایاننامههای کاربردی کارفرما محور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید