جنوا و تورینو پیروز شدند، کالیاری سقوط کرد

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران: سی و ششمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با پیروزی تیم های جنوا و تورینو و شکست کالیاری و سقوط آن به سری B دنبال شد.

جنوا و تورینو پیروز شدند، کالیاری سقوط کرد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه هفته سی و ششم سری A ایتالیا، امروز (یکشنبه) چهار دیدار همزمان برگزار گردید که در مهمترین آنها جنوا با نتیجه 4 بر یک از سد میزبان خود آتالانتا گذشت.

پاوولتی در دقیقه 30، برتالوچی در دقیقه 57 و یاگو فالکه دو بار در دقایق 61 و 73 گل های جنوا را به ثمر رساندند و پینیلا در دقیقه 18 از روی نقطه پنالتی تنها گل میزبان را زد. با این نتیجه جنوا 56 امتیازی شد و به رده پنجم جدول سری A صعود کرد.

امروز همچنین تورینو با نتیجه 2 بر صفر از سد میهمان خود کیه وو ورونا گذشت و با 51 امتیاز به رده نهم جدول سری A صعود کرد. مصاف تیم های هلاس ورونا و امپولی در شهر ورونا نیز با نتیجه 2 بر یک بهسود میزبان انتها یافت.

کالیاری نیز امروز میزبان پالرمو بود و در سرانجام با نتیجه یک بر صفر باخت تا در فاصله دو هفته به سرانجام فصل، با 28 امتیاز و شش امتیاز فاصله با آتالانتا، در رده هجدهم جدول باقی بماند و عملاً شانسی برای بقا در سری A نداشته باشد. به این ترتیب کالیاری هم مانند چزنا و پارما به دسته دوم فوتبال ایتالیا موسوم به سری B سقوط کرد.

در آخرین بازی امشب از هفته سی وششم سری A، از ساعت 23:15 رم میزبان اودینزه خواهد بود.

در جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا، تیم های یوونتوس، قهرمان زودهنگام رقابت ها، لاتزیو و رم به ترتیب با 83، 66 و 64 امتیاز اول تا سوم هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3529

به "جنوا و تورینو پیروز شدند، کالیاری سقوط کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "جنوا و تورینو پیروز شدند، کالیاری سقوط کرد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنوا و تورینو پیروز شدند، کالیاری سقوط کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید