خبرنگاران هلال احمر گیلان پویش غدیر راه اندازی کرد

به گزارش جعبه مهر، رشت - خبرنگاران - مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از راه اندازی پویش غدیر به مناسبت عید سعید غدیر خم از سوی این جمعیت اطلاع داد.

خبرنگاران هلال احمر گیلان پویش غدیر راه اندازی کرد

سیاوش غلامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: توسعه، تبیین و تشریح فرهنگ غدیر و صندلی آن برای نسل جوان، معرفی فرهنگ ولایت و ولایت پذیری، آشنایی جوانان به ویژه نسل آینده با مباحث غدیر به خصوص آشنایی با صندلی و نقش امامت و رهبری در دین اسلام و روشنگری و واکاوی در مفهوم ولایت و قرار دریافت در جهت کمال و سعادت از اهداف راه اندازی پویش غدیر است.

وی واقعه غدیر را محور این پویش عنوان و اظهار کرد: شعر، دل نوشته، نثر ادبی و عکس از بخش های پویش غدیر جمعیت هلال احمر گیلان است.

غلامی خاطر نشان کرد: علاقه مندان برای شرکت در این پویش می توانند تا خاتمه وقت اداری 25 مردادماه آثار خود را با ذکر نام و نام خانوادگی در دایرکت پیج اینستاگرامی هلاله به آدرس helale.gilan.rcs یا به پیغام رسان واتساپ به شماره 09128572216 ارسال نمایند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه به آثار برتر پویش غدیر لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا می گردد، بیان داشت: ملاک در انتخاب آثار برتر کیفیت و جذابیت آثار ارسالی و در نهایت نظر کارشناسان استان است.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6955

به "خبرنگاران هلال احمر گیلان پویش غدیر راه اندازی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هلال احمر گیلان پویش غدیر راه اندازی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید