خبرنگاران پست های نوروزی برای پیشگیری از کرونا در سیستان و بلوچستان تجهیز می شوند

به گزارش جعبه مهر، زاهدان- خبرنگاران- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: در آستانه سال نو و با توجه به حضور مسافران در استان پست های نوروزی برای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا و ارائه آموزش های لازم به مردم و مسافران مستقر و مجهز می شوند.

خبرنگاران پست های نوروزی برای پیشگیری از کرونا در سیستان و بلوچستان تجهیز می شوند

علیرضا جلالزایی روز پنجشنبه در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: کمیته ستاد خدمات سفر سیستان و بلوچستان امسال هم برنامه های زیادی را پیش بینی کرده بود که با شیوع بیماری کرونا لغو شد.

وی گفت: برخلاف تذکرات و توصیه ها مبنی بر خودداری از مسافرت های غیرضروری، شاهد حضور مسافران متعددی هستیم بنابراین قرار است با کمک هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی پست های نوروزی را مجهز کنیم تا آموزش های لازم به مردم و مسافران ارائه و سایر برنامه های نوروزی اجرا شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان افزود: برخلاف تمام تمهیداتی که تا به امروز اجرا شده خیل عظیمی از مسافران در استان حضور یافتند و بسکمک از سیستانی ها و بلوچستانی های مقیم گلستان و مازندران برای تعطیلات به این استان سفر می کنند که این امر نیازمند هماهنگی با استانداران این استان ها است.

وی خاطرنشان کرد: شب گذشته علیرغم اعلام تعطیلی واحدهای بومگردی، مسافران به این واحدها مراجعه کرده و اسکان یافتند که لازم است نیروی انتظامی ورود کرده و در این زمینه همکاری کند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5065

به "خبرنگاران پست های نوروزی برای پیشگیری از کرونا در سیستان و بلوچستان تجهیز می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پست های نوروزی برای پیشگیری از کرونا در سیستان و بلوچستان تجهیز می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید