خبری از انحلال تیم والیبال سیرجان نیست

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، طبق اعلام سازمان لیگ والیبال، رقابت های لیگ برتر از شهریور ماه شروع می شود و فصل جابجایی نیز شروع به کار کرده است. تیم سیرجان که فصل گذشته از اواسط فصل با محمدرضا تندروان به عنوان سرمربی به کار خود ادامه داد، صحبت هایی مبنی بر انحلال این تیم مطرح است.

خبری از انحلال تیم والیبال سیرجان نیست

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

تندروان در گفت وگو با خبرنگاران، درباره خبرهای منتشر شده مبنی بر کناره گیری تیم فولاد سیرجان از رقابت های لیگ برتر والیبال گفت: فرایند اطلاع رسانی درباره این اتفاق درست نبود. طبق روالی که در تمام تیم ها وجود دارد، هر ساله جلساتی برای مشخص تکلیف بودجه و حضور تیم برای فصل جدید برگزار می شود. این اتفاق نیز در سیرجان رخ داد و درباره نحوه تیمداری صحبت هایی مطرح شد. قرار بر این بود که از حضور تیم بانوان که قهرمان مسابقات دسته یک شده و جواز حضور در سوپرلیگ را به دست آورده، جلوگیری شود.

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان ادامه داد: تیم سیرجان در سال های گذشته به شکلی به تعهدات خود عمل کرده و همه جامعه والیبال به آن اذعان دارند. برای تعهد به وعده های داده شده، یکسری ریزبینی هایی انجام خواهد شد. هنوز هم بحث اول تیمداری بانوان صد درصد نیست اما خبر به گونه ای منعکس شد که انحلال تیم سیرجان از آن برداشت شد. شاید در نوع نگارش نامه، بدسلیقگی اجرا شده است. تا جایی که من می دانم، خبری از انحلال تیم سیرجان نیست.

تندروان درباره ادامه کار خود در تیم سیرجان نیز گفت: کار کردن در این تیم برای من لذت بخش بود. در این تیم بی حاشیه به کار خود ادامه دادم اما یک مربی همیشه با پیشنهادات مختلفی روبرو خواهد شد. قطعاً اگر پیشنهادی به من داده شود، روی آن مطالعه خواهم کرد و قبل از آن با مسئولان سیرجان صحبت می کنم.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6145

به "خبری از انحلال تیم والیبال سیرجان نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبری از انحلال تیم والیبال سیرجان نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید