دعوا بر سر توپ طلا

به گزارش جعبه مهر، با نزدیک شدن به موعد انتخاب مرد سال فوتبال اروپا گمانه زنی ها در این زمینه افزایش یافته است.

دعوا بر سر توپ طلا

به گزارش خبرنگاران ، با نزدیک شدن به موعد برگزاری مراسم مرد سال اروپا، گمانه زنی ها درباره فاتح توپ طلای اروپا اوج گرفته است. بعد از موفقیت غیرمنتظره کرواسی و فرانسه در جام دنیای همه انتظار دارند که به دوگانه یک دهه ای مسی - رونالدو سرانجام داده گردد و یک ستاره جدید بر توپ طلای اروپا بوسه بزند. اتفاقی که در انتخابات بهترین های فوتبال دنیا توسط فیفا رخ داد و لوکار مودریچ هافبک خلاق کرواسی فاتح توپ طلا شد. با این وجود رویکرد متفاوت یوفا برای انتخاب بهترین ها، بحث های فراوانی را در این زمینه به راه انداخته و پیش بینی مرد سال اروپا را سخت می نماید. اظهار نظرات مدعیان این توپ جالب و جذاب است.

سانتوس: کسی جز رونالدو شایسته توپ طلا نیست

فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال کریستیانو رونالدو را شایسته ترین بازیکن به کسب توپ طلا می داند. سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال بار دیگر به ستایش از کریستیانو رونالدو پرداخت. سانتوس گفت : رونالدو در هر تیمی که بازی نموده یک الهام بخش و الگو برای هم تیمی هایش بوده است. همه بازیکنانی که با رونالدو هم بازی بوده اند چنین چیزی را به خوبی می دانند. او بازیکن بسیار باانگیزه و بزرگی است.

سانتوس در بخش دیگری از صحبت های خود، افزود: به نظرم رونالدو، شایسته ترین بازیکن برای دریافت توپ طلای 2018 است. باید عدالت رعایت گردد و توپ طلا به بازیکنی که شایسته آن است برسد و او کسی جز رونالدو نیست.

این در حالیست رونالدو برای دیدار حساس برابر ایتالیا باز هم در فهرست پرتغال قرار نگرفت و سرمربی این تیم هنوز زمان بازگشت این بازیکن با تجربه را اعلام ننموده است.

شوکر: نرسیدن توپ طلا به مودریچ، بی عدالتی است

داوور شوکر رئیس فدراسیون فوتبال کرواسی، مودریچ را شایسته دریافت توپ طلا می داند. لوکا مودریچ چندی پیش عنوان بهترین بازیکن سال فیفا را تصاحب کرد و به سلطه رونالدو و مسی سرانجام داد. او در بین نامزدهای نهایی توپ طلای فرانس فوتبال نیز واقع شده است و باید دید در رقابت با فرانسوی هایی چون گریزمان و امباپه چه خواهد نمود. از نگاه داوور شوکر، ستاره سابق رئال و سویا و رئیس فعلی فدراسیون فوتبال کرواسی، فقط مودریچ شایسته توپ طلاست: اگر توپ طلا به مودریچ نرسد، یک بی عدالتی اتفاق افتاده است. اگر به عملکرد و افتخارات او در فصل گذشته نگاه کنید، متوجه خواهید شد که شایسته ترین برای توپ طلاست.

شوکر درباره سولاری، مربی جدید رئال نیز گفت: باید به او وقت داد و یاریش کرد. زمانی که توانست با رئال به یک افتخار تاریخی دست یابد، می توان او را با زیدان قیاس کرد اما الان باید به سولاری یاری کرد و برایش بهترین ها را آرزو کرد.

هازارد: شایسته توپ طلا نیستم

ادن هازارد سال خیلی خوبی را در چلسی و تیم ملی بلژیک گذارند. با این حال او واقع بین است و خود را برنده توپ طلا نمی داند. جایزه ای که سال جاری به احتمال فراوان مانند سال های اخیر به کریستیانو رونالدو و لیونل مسی نرسد. هافبک چلسی اعتراف کرد که شایسته کسب توپ طلا نیست. هافبک بلژیکی گفت: با وجود این که سال خوبی را پشت سر گذاشتم اما نباید غرق در رویا شوم. من شایسته کسب توپ طلا نیستم.

بازیکن چلسی در ادامه اظهار کرد: برخی از بازیکنان از من بهتر بودند. لوکا مودریچ یکی از آنها بود. با این حال در ماه های اکتبر و آگوست خیلی خوب عمل نکرد. اگر این موضوع را در نظر بگیریم کیلیان ام باپه را انتخاب می کنم.

12

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 671

به "دعوا بر سر توپ طلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوا بر سر توپ طلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید