رضایت هلال احمر از همکاری آموزش و پرورش درباره آموزش امداد و نجات

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، شهرام میرزایی صبح چهارشنبه در بازدید از خبرنگاران، افزود: خوشختانه استان زنجان رسانه‌های بسیار فعالی دارد و در این میان خبرنگاران نگاه ویژه‌ای به اطلاع‌رسانی خبرهای جمعیت هلال‌احمر دارد.

رضایت هلال احمر از همکاری آموزش و پرورش درباره آموزش امداد و نجات

وی اظهار کرد: خبرنگاران در تمام برهه‌های زمانی یار و یاور دستگاه‌های اجرایی هستند و عملکرد دستگاه‌ها را به مردم اطلاع‌رسانی می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: خبرنگاران در پوشش فعالیت‌های هلال‌احمر نگاه خوبی دارد و نسبت به پوشش فعالیت های حوزه امداد و نجات در استان و توسعه فرهنگ امداد و نجات تاثیرگذار است.

میرزایی بابیان اینکه جمعیت هلال‌احمر نسبت به توسعه آموزش های امدادی تأکید دارد، گفت: خوشبختانه در استان آموزش های امدادی به خوبی در شهرها و روستاها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه رسانه ها نقش مهم و تاثیرگذاری در زمینه توسعه و نهادینه کردن آموزش های امدادی در جامعه دارند، ابراز کرد:خوشبختانه آموزش و پرورش استان زنجان همکاری خوبی با سازمان هلال‌احمر دارد و آموزش دادرس در مدارس استان به خوبی اجرا می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان افزود: جمعیت هلال‌احمر استان زنجان همکاری و تعامل بسیار خوب و صمیمی با خبرگزاری مهر دارد و در این خصوص این رسانه موفق عمل کرده است.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 21 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 34

به "رضایت هلال احمر از همکاری آموزش و پرورش درباره آموزش امداد و نجات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایت هلال احمر از همکاری آموزش و پرورش درباره آموزش امداد و نجات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید