رم مهاجم کالیاری را به خدمت گرفت

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران: قرمزپوشان پایتخت ایتالیا برای تقویت خط حمله خود در نیم فصل دوم سری A مهاجم کلمبیایی تیم فوتبال کالیاری را به خدمت گرفتند.

رم مهاجم کالیاری را به خدمت گرفت

به گزارش خبرنگاران، در آخرین روزهای پنجره نقل وانتقالات زمستانی فوتبال اروپا، تیم رم ویکتور ایباربو، مهاجم کلمبیایی کالیاری را با قراردادی به ارزش 2.5 میلیون یورو و به صورت قرضی تا خاتمه فصل به خدمت گرفت.

ایباربو تا خاتمه فصل برای رم توپ خواهد زد اما جالوروسی در خاتمه فصل می تواند این مهاجم 24 ساله را با پرداخت 12.5 میلیون یوروی دیگر به کالیاری به صورت دائمی به خدمت بگیرد.

انتقال ایباربو به رم پس از آن صورت گرفت که کالیاری پیروز شد پل ژوزه امپوکو، مهاجم تیم استاندارد لیژ را از این تیم بلژیکی قرض بگیرد.

ایباربو که از سال 2011 تاکنون برای کالیاری توپ زده است، 11 بازی دارد که در آنها یک گل هم به ثمر رسانده است. او دومین مهاجمی است که رم در پنجره نقل وانتقالات زمستانی به خدمت گرفت.

جالوروسی پیش از این سیدو دومبیا از تیم زسکا مسکوی روسیه را به خدمت گرفته بود. البته قرمزپوشان پایتخت در پنجره نقل وانتقالات ژانویه سال جاری ماتیا دسترو، هافبک هجومی ایتالیایی خود را هم به میلان قرض داده اند و این امکان را برای روسونری فراهم نموده اند که با این بازیکن قراردادی دائمی منعقد کند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3905

به "رم مهاجم کالیاری را به خدمت گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رم مهاجم کالیاری را به خدمت گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید