زیبایی خانم بازیگر هر روز بیشتر از دیروز ! ، مهتاب کرامتی در این سن در صدر !

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران: مهتاب کرامتی بازیگر قدیمی و پر سابقه در اتفاقی کم سابقه موهایش را قرمز کرد که شاید گریم فیلم باشد.

زیبایی خانم بازیگر هر روز بیشتر از دیروز ! ، مهتاب کرامتی در این سن در صدر !

مهتاب کرامتی از فعالان اینستاگرام است اما عموما حاشیه ای ندارد و مهتاب کرامتی بیش از 2 میلیون دنبال کننده دارد و مهتاب کرامتی به تازگی هم وارد 51 سالگی شده است. اما اگر از مخاطبان مهتاب کرامتی باشید متوجه جوان تر بودن مهتاب کرامتی نسبت به سن و سالش نیز شده اید!

به گزارش خبرنگاران، مهتاب کرامتی که این روزها با سریال میدان سرخ بر سر زبان هاست با انتشار عکس زیر نوشت: اتفاق های خوب در راه است، کمی صبر.

مهتاب کرامتی پست نوی را در فضای مجازی منتشر کرد. او در حال حاظر بیش از 2 میلیون دنبال کننده دارد که به تازگی هم با انتشار تصویری پر انرژی از خود نظراتی زیبا از کاربران و همکارانش دریافت کرد.

مهتاب کرامتی اغلب نقش های جدی را بازی می نماید و اگر در پروژه ای حضور داشته باشد آن فیلم و یا سریال قطعا پر مخاطب نیز خواهد شد. خانم بازیگر در نو ترین فیلمی که بازی نموده اورکا است که همراه با ترانه علیدوستی می باشد. وی از فعالین با کلاس اینستاگرام است که هر چیزی را پست و استوری نمی نماید و مانند بعضی ها از خود راضی نیست که هر چیزی را بیان کند!

این بازیگر زن مشهور و محبوب ایرانی درباره دلایل زیبایی و جوان ماندنش می گوید و اینکه از عملکرد دختران ایرانی که ظاهر و چهره خود را خیلی تغییر می دهند و غرق در آرایش می شوند انتقاد کرد. کرامتی می گوید که برای بازیگر شدن احتیاج به آرایش کردن نیست! البته بعضی هم می گویند این گفته برای خانم کرامتی که خودش زیبایی طبیعی دارد صدق می نماید وگرنه خیلی از بازیگران زن اگر آرایش کردن نبود فرصت ایفای نقش نداشتند. این را یکی از بازیگران زن مشهور در یک مصاحبه گفته که آرایش نکردن و مجذوب کننده نبودن چهره علت اصلی سوختن خیلی از استعدادهای بازیگری در ایران است!

مهتاب کرامتی متولد 25 مهر 1349 در ملایر استان همدان، بازیگر و کنشگر حقوق بچه ها است. فارغ التحصیل لیسانس رشته میکروبیولوژی از دانشگاه آزاد می باشد که علاوه بر بازیگری در طراحی لباس و دکوراسیون نیز فعالیت می نماید و تحربه تهیه کنندگی هم دارد. پدرش یحیی کرامتی ارتشی و مادرش استاد دانشگاه و خواهر بزرگش داروساز است.

ازدواج ناموفق مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی قبل از آغاز بازیگری با بابک ریاحی پور ازدواج کرد اما این زندگی با بدنیا آمدن یک فرزند دختر نیز دوام نیاورد و در نهایت به جدایی و طلاق ختم شد. خودش می گوید: من سال ها پیش ازدواج کردم زندگی خیلی خوبی هم داشتم اما در واقع چون در سن پایین ازدواج شکل گرفت در نهایت موفقیت آمیز نبود اما هنوز از حال هم باخبر هستیم.

حفظ جوانی مهتاب کرامتی

من هر شب سعی می کنم خیلی زود بخوام ، مادرم متخصص تغذیه است برای همین در خانواده ای بزرگ شدم که به نوع خورد و خوراک توجه می گردد. آب خوردن جزو جدایی ناپذیر زندگی من است و آب را با درجه حرارت اتاق یکنواخت می کنم، صبحانه را حتما کامل می خورم زیرا این موضوع می تواند یاری کند که اندامم ثابت بماند.

منبع: رکنا
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11011

به "زیبایی خانم بازیگر هر روز بیشتر از دیروز ! ، مهتاب کرامتی در این سن در صدر !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیبایی خانم بازیگر هر روز بیشتر از دیروز ! ، مهتاب کرامتی در این سن در صدر !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید