سامسونگ: یک میلیون گلکسی فولد فروخته شد

به گزارش جعبه مهر، طبق اعلام شرکت سامسونگ، گلکسی فولد یک دستگاه تلفن همراه نوآورانه با صفحه خمیده، اکنون بیش از یک میلیون دستگاه در سراسر دنیا به فروش رسانده است.

سامسونگ: یک میلیون گلکسی فولد فروخته شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی میل، شرکت سامسونگ در تازه ترین بیانیه خود اعلام نموده: بیش از یک میلیون دستگاه گلکسی فولد فروخته شده و این رقم باوجود مسائل بسیار در این گوشی هوشمند و بدقولی های فراوان حاصل شده است.

گلکسی فولد که جزء نوآوری های سامسونگ در طراحی تلفن همراه محسوب می گردد قرار بود در اوایل فروردین ماه عرضه گردد که به دلیل آسیب صفحه نمایش با چندین ماه تأخیر روبرو شد.

سامسونگ تنها چند روز پیش از شروع فروش گلکسی فولد گفت عرضه گوشی تاشدنی 2 هزار دلاری خود را به تعویق می اندازد.

وان اوه هیون، مدیرعامل سامسونگ اواخر خردادماه گفت: گوشی گلکسی فولد این شرکت پس از چندین ماه تأخیر و بدقولی بالأخره آماده عرضه بازار است.

براساس آمارهای موجود، از ماه سپتامبر تا کنون بیش از یک میلیون دستگاه گلکسی فولد در سراسر دنیا به فروش رفته و این گوشی دو هزار دلاری مخاطبان خاص خود را جذب نموده است.

کارشناسان فناوری می گویند: گرچه ممکن است 1 میلیون دستگاه در مقایسه با سایر فراوری کنندگان تلفن بزرگ افت بزرگی باشد؛ آیفون 11 از زمان عرضه در ماه اکتبر 12 میلیون دستگاه فروخته؛ اما با توجه به مسائل متعدد برای گلکسی فولد و قیمت بالای آن، این رقم از فروش بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4243

به "سامسونگ: یک میلیون گلکسی فولد فروخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ: یک میلیون گلکسی فولد فروخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید