شفر: منشا پارسال به الدحیل گل زده و امیدوارم برای ما هم بزند

به گزارش جعبه مهر، سرمربی استقلال ابراز امیدواری کرد تا منشا بتواند در بازی با الدحیل مانند زمانی که برای پرسپولیس بازی می کرد، بدرخشد.

شفر: منشا پارسال به الدحیل گل زده و امیدوارم برای ما هم بزند

به گزارش خبرنگاران، وینفرد شفر سرمربی استقلال با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با الدحیل با تبریک قهرمانی قطری ها، گفت: قبل از آغاز نشست خبری می خواهم دقایقی صحبت کنم. به تیم ملی قطر بابت قهرمانی در جام ملت های آسیا تبریک می گویم و از این اتفاق مسرور شدم. فوتبال قطر را نزدیک به 10 سال است که تعقیب می کنم. در گذشته شاید اشتباهاتی داشتید اما خیلی خوب روی استعدادهای خود کار و کوشش کردید.

وی در ادامه درباره دیدار با الدحیل توضیح داد: بازی اول ما برابر الدحیل است که تیم سال گذشته نیست. چند بازیکن به این تیم اضافه شدند و یکی از بهترین های قطر است و ما باید با بیش از صد در صد وجود خود کوشش کنیم. روحیه تیمی، احساس بسیار خوب و شانس بالا برای کسب نتیجه خوب داریم. معین است که چرا من امروز می خواستم منشا اینجا باشد؟ او فصل گذشته برای پرسپولیس بازیکن مهمی بود و به الدحیل گل زد و امیدوارم فردا نیز این کار را تکرار کند.

شفر در واکنش به تجربه دیدار با نمایندگان قطری، اضافه کرد: در لیگ قهرمانان سال گذشته ما با الریان نیز بازی کردیم. مشکل ما برابر السد این بود که در خانه شکست خوردیم اما در قطر خیلی خوب بازی کردیم. در قطر 10 نفره شدیم اما شانس خوبی داشتیم تا نتیجه را برگردانیم اما این اتفاق رخ نداد. السد با ژاوی و گابی با تجربه تر بود اما الدحیل نیز تیم خوبی است و در فاز حمله و دفاع بازیکنان خوبی دارد. ما باید برنامه خود را داخل زمین اجرا کنیم. ما تیم جدیدی نسبت به سال گذشته داریم و تمرکز بالا و ذهنیت فزونی و پیروزی دو فاکتور تیم ما است و فردا می توانیم برنده باشیم.

سرمربی استقلال با انتقاد از نحوه برگزاری مسابقات، خاطر نشان کرد: این سیستمی که مسابقات لیگ قهرمانان برگزار می گردد، برای ما خوب نیست و من موافق نیستم. مانند اروپا باید مسابقات از ابتدا تا خاتمه فصل باشد. ما فصل گذشته به یک چهارم نهایی رسیدیم اما فصل به اتمام رسید و 4 بازیکن ما رفتند و ما با تیم جدید در ادامه مسابقات شرکت کردیم و این برای فوتبال آسیا خوب نیست. فدراسیون فوتبال آسیا باید این سیستم را تغییر دهد.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1232

به "شفر: منشا پارسال به الدحیل گل زده و امیدوارم برای ما هم بزند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفر: منشا پارسال به الدحیل گل زده و امیدوارم برای ما هم بزند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید