عرضه استیم دک تا سال 2022 عقب افتاد

به گزارش جعبه مهر، کنسول دستی استیم دک که به جرأت مورد انتظارترین کنسول حال حاضر است تا سال آینده میلادی با تأخیر روبرو شد. ولو اظهار داشت که این کنسول در ماه اسفند سال 1400 (فوریه 2022) عرضه خواهد شد.

عرضه استیم دک تا سال 2022 عقب افتاد

این شرکت در یک بیانیه اظهار داشت که علت این تأخیر کمبود جهانی قطعات است. طبق گفته بتسدا:

برای رزرو این دستگاه حال باید تا ماه فوریه میلادی صبر کرد. البته افرادی که این کنسول دستی را الان رزرو نموده اند در صف خواهند ماند. بازه زمانی نو برای پیش خرید و رزرو این کنسول هم به زودی اعلام خواهد شد. با این وجود ولو از هواداران عذرخواهی کرد و اظهار داشت:

استیم دک قوی ترین کنسول دستی!

استیم دک در ماه جولای سال 2021 معرفی گردید. این کنسول دستی اعلام شد که یک PC قدرتمند است که قابلیت اجرای روان بازی های AAA را دارد. سیستم عامل آن هم SteamOS بوده که بر اساس لینوکس است. به همین علت دست کاربران در آن به شدت بازبوده و می توانند هر بازی ای که می خواهند روی آن نصب نمایند.

نکته مهم اینجاست که طبق چیزی که ولو اعلام نموده استیم دک یک Open PC است. به همین علت شما هر سیستم عاملی که بخواهید می توانید روی آن نصب نموده و حتی آن را به هر دستگاهی که می خواهید متصل کنید.

سیستم داخل استیم دک دارای یک مجموعه شامل پردازنده اصلی و پردازنده گرافیکی است که به وسیله AMD ساخته شده است. این کنسول یک صفحه 7 اینچی به همراه ترک پد و دکمه های عملکردی دارد. این کنسول دستی دارای اتصال وای فای و بلوتوث است.

در این مدت ما شاهد کنسول های دستی کمی هستیم که قدرت بالایی داشته باشند. نینتندو سوییچ را می توان یک رقیب خوب برای استیم دک دانست اما سخت افزار سوییچ به شدت ضعیف و قدیمی است. یعنی روی سوییچ نمی توان بازی های به روز از شرکت های دیگر را به راحتی بازی کرد اما با سیستم باز استیم دک و همین طور سخت افزار به شدت قوی آن می توان تجربه لذت بخشی از کنسول دستی داشت.

منبع: VideoGamesChronicle.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11002

به "عرضه استیم دک تا سال 2022 عقب افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه استیم دک تا سال 2022 عقب افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید