عرضه گلکسی فولد در آمریکا هم به زمان دیگری موکول شد

به گزارش جعبه مهر، به گزارش وال استریت ژورنال، در پی مسائل ایجاد شده برای گلکسی فولد ، شرکت سامسونگ عرضه این گوشی را در آمریکا به حداقل یک ماه دیگر موکول نموده است. در ابتدا قرار بود این گوشی 4 روز دیگر در تاریخ 26 آوریل روانه بازار آمریکا گردد.

عرضه گلکسی فولد در آمریکا هم به زمان دیگری موکول شد

سامسونگ هم این خبر را تایید نموده و به همین دلیل بیانیه ای منتشر نموده است. در این بیانیه به تاریخ عرضه گلکسی فولد اشاره ای نشده و فقط آمده که در هفته های آینده تاریخ دقیق عرضه این گوشی را اعلام خواهد نمود. در این بیانیه به بخشی از نتایج آنالیز های سامسونگ و به خصوص بروز مسائل در بخش لولا و تاثیرگذاری قطعات داخلی بر عملکرد نمایشگر اشاره شده است.

چند روز قبل، 4 خبرنگار گزارش و تصاویری در خصوص خرابی گلکسی فولد که از طرف سامسونگ در اختیارشان قرار گرفته بود، منتشر کردند. اگرچه حداقل دو مورد از خرابی ها به اشتباهات فردی نسبت داده شده، ولی در این میان می توانیم به مسائل مربوط به مکانیزم لولا هم اشاره کنیم. در هر صورت این گزارش ها و تصاویر سروصدای زیادی به راه انداختند و برای چنین گجت گران قیمتی این موضوع اصلا ایدئال نیست. به نظر می رسد که تکنولوژی ساخت این گوشی بسیار شنماینده است و کاربران برای بهره گیری از آن باید حواس خود را حسابی جمع نمایند. در همین رابطه نگرانی هایی در خصوص کیفیت دیگر گوشی های تاشو مانند گوشی تاشو هواوی ابراز شده و به خصوص این موضوع که گوشی تاشو مذکور به سمت بیرون تا می گردد و این یعنی نمایشگر آن در معرض آسیب های بیشتری قرار گرفته است.

منبع: 9To5Google

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1572

به "عرضه گلکسی فولد در آمریکا هم به زمان دیگری موکول شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه گلکسی فولد در آمریکا هم به زمان دیگری موکول شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید