قاچاق دام بهانه ای برای گران فروشی؛ کمبودی در عرضه گوشت نداریم

به گزارش جعبه مهر، پوریان گفت: با توجه به گسترش ویروس کرونا و بسته بودن مرزها، قاچاق دام بهانه ای برای گران فروشی است.

قاچاق دام بهانه ای برای گران فروشی؛ کمبودی در عرضه گوشت نداریم

منصور پوریان رئیس شورای تامین کنندگان دام کشور در گفت وگو با خبرنگار ، از فراوانی عرضه دام در بازار اطلاع داد و گفت: علی رغم فراوانی عرضه دام، بعضی خرده فروشان به سبب شایعات منتشر شده مبنی بر قرنطینه شدن، مبادرت به گران فروشی گوشت در بازار کردند.

او با اشاره به اینکه قیمت دام و لاشه در بخش عمده فروشی افزایشی نداشته است، اضافه کرد: با وجود کاهش تقاضا برای خرید گوشت از سوی رستوران ها و هتل ها و توزیع عمده گوشت دولتی قیمت در بخش خرده فروشی افزایش یافته است، در حالی که بهانه ای برای گرانی وجود ندارد.

پوریان با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه گوشت وجود ندارد، بیان نمود: با توجه به زایش های مناسب پاییز و بهار و فراوانی عرضه، بهانه ای برای گران فروشی وجود ندارد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام، قاچاق دام را بهانه ای برای گران فروشی دانست و گفت: با توجه به گسترش ویروس کرونا و بسته بودن مرزها، خروج دام از مرز های کشور صحت ندارد.

سقوط آزاد قیمت مرغ در بازار؛ نرخ مرغ وارد کانال 10 هزار تومان شد

او قیمت هر کیلو دام سبک را 37 هزار تومان و دام سنگین را 26 تا 27 هزار تومان اظهار داشت و گفت: بر این اساس قیمت هر کیلو لاشه گوسفندی 68 تا 70 هزار تومان و لاشه گوساله 60 هزار تومان است.

رئیس شورای تامین کنندگان دام کشور در خاتمه توضیح داد: در حال حاضر گوشت منجمد و داخلی به وفور عرضه می گردد که این امر با اظهارات فروشندگان مبنی بر کمبود گوشت در تضاد است و نشان می دهد که عوامل واسطه به بهانه های مختلف به دنبال گرانی گوشت هستند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5440

به "قاچاق دام بهانه ای برای گران فروشی؛ کمبودی در عرضه گوشت نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاچاق دام بهانه ای برای گران فروشی؛ کمبودی در عرضه گوشت نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید