لیگ برتر فوتسال، کار سخت کراپ الوند مقابل پدیده لیگ و تقابل مس سونگون با حفاریِ افول نموده

به گزارش جعبه مهر، کراپ الوند ایرانیان برای جبران امتیازات از دست رفته خود در هفته های گذشته، در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال کار سختی مقابل اهورا بهبهان دارد.

لیگ برتر فوتسال، کار سخت کراپ الوند مقابل پدیده لیگ و تقابل مس سونگون با حفاریِ افول نموده

به گزارش خبرنگاران، مسابقات لیگ برتر فوتسال عصر امروز (پنجشنبه) با برگزاری ملاقاتهای هفته پنجم رقابت ها پیگیری می گردد. تیم های مقاومت البرز و فرش آرای مشهد این هفته استراحت می نمایند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

در این هفته گیتی پسند میزبان شهروند ساری خواهد بود. شاگردان وحید شمسایی با وجود نارضایتی این مربی از تیمش، تا به امروز هفت امتیاز از سه ملاقات گذشته گرفته اند و هفته گذشته هم از سد نماینده پُرستاره قزوین گذشتند. شهروند اما هفته گذشته به نخستین تیمی تبدیل شد که مقابل شهید منصوری قرچک شکست خورده است. نماینده مازندران تا به امروز در کسب پیروزی بازمانده و برای فرار از قعر جدول باید از گیتی پسند امتیاز بگیرد.

کراپ الوند قزوین در هفته پنجم به مصاف اهورا بهبهان می رود. شاگردان رضا لک مانند شهروند نتوانسته اند طعم پیروزی را بچشند و تنها به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم قعرنشین نیستند. کراپ این فصل از تیمی پُرستاره و بازیکنانی چون مهدی جاوید، مهران عالیقدر و سعید افشار بهره می برد و این هفته هم کار سختی مقابل اهورا دارد. پدیده این فصل تا به امروز عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده و حتی به صدر جدول هم رسیده است. اهورا امیدوار است با شکست کراپ الوند و نیز توقف گیتی پسند مقابل شهروند، به تنهایی به صدر جدول گروه الف صعود کند.

در گروه ب هم سن ایچ ساوه میهمان بازارهای کوثر است. صدرنشین گروه در آخرین ملاقات خود در دور رفت مرحله گروهی امیدوار است از استراحت فرش آرا بهره ببرد و با شکست نماینده اصفهان، صدرنشینی خود را در سرانجام دور رفت قطعی کند. بازارهای کوثر هم که جایگزین هایپرشهر شاهین شهر شده است، هفته پیش فرش آرا را متوقف کرد و در رده پنجم جدول گروه نهاده شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

حفاری اهواز نیز مقابل مس سونگون صف آرایی می نماید. حفاری این فصل نشانی از تیم مدعی سال های گذشته ندارد و با سه شکست و ثبت بیشترین گل خورده، کار سختی برای بقا پیش رو دارد. مس اما دو ملاقات قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشت تا از قافله بالانشینان جا نماند و در رتبه سوم جدول گروه ب بایستد.

برنامه بازی های هفته پنجم لیگ برتر فوتسال به توضیح زیر است:

پنجشنبه 18 دی

گروه الف

شهروند ساری - گیتی پسند

فردوس قم - شهید منصوری قرچک

کراپ الوند ایرانیان - اهورا بهبهان

گروه ب

ملی حفاری اهواز - مس سونگون

بازارهای کوثر اصفهان - سن ایچ ساوه

راگای ری - ایمان شیراز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8882

به "لیگ برتر فوتسال، کار سخت کراپ الوند مقابل پدیده لیگ و تقابل مس سونگون با حفاریِ افول نموده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتسال، کار سخت کراپ الوند مقابل پدیده لیگ و تقابل مس سونگون با حفاریِ افول نموده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید