مقاله: علل درد قفسه سینه سمت راست

به گزارش جعبه مهر، هر یک از این علائم می تواند یک وضعیت جدی یا تهدید نماینده زندگی ایجاد کند، بنابراین باید در اسرع وقت به اورژانس مراجعه کنید.

مقاله: علل درد قفسه سینه سمت راست

اگر در معرض هر کدام از این علائم هستید، به پزشک خود مراجعه کنید.

حملات هراس می تواند درد قفسه سینه را ایجاد کند، زیرا هنگامی که تنفس به سرعت و عمیق انجام می گردد، عضلات دیواره قفسه سینه دچار گرفتگی و اسپاسم می گردد. درد ناشی از اضطراب یا استرس می تواند در هر دو طرف سینه رخ دهد.

با پریکاردیت، ناراحتی در قفسه سینه شما می تواند بسیار شدید باشد، به طوری که شما احساس حمله قلبی می کنید. اگر درد شدید قفسه سینه دارید، به اورژانس برای جلوگیری از هر گونه علت تهدید نماینده زندگی مراجعه کنید.

کولسیستیت باعث درد قفسه سینه نمی گردد، هرچند ممکن است آن را احساس کنید. اگر کیسه صفرا شما ملتهب شده باشد، ممکن است درد شدید در قسمت فوقانی شکم شما احساس گردد که می تواند به سمت راست شما حرکت کند.

درد قفسه سینه نیز ممکن است به دلیل پارگی عضله باشد. پارگی معمولا به علت آسیب های غیر مستقیم یا ضربه مستقیم به قفسه سینه است. ترومای بلانت همچنین می تواند ناشی از شکستگی های رباط یا جابجایی بالایی در ناحیه گردن باشد. علائم آسیب در قفسه سینه یا جابجایی دنده ها عبارتند از:

منبع مقاله: علل درد قفسه سینه سمت راست

انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10920

به "مقاله: علل درد قفسه سینه سمت راست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: علل درد قفسه سینه سمت راست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید