ممنوعیت سفر به 266 شهر قرمز و نارنجی ، جریمه تردد شبانه همچنان پابرجاست

به گزارش جعبه مهر، جانشین پلیس هدایت و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با توجه به آخرین رنگبندی کرونایی شهرها از ممنوعیت سفر به و از شهرهای قرمز و نارنجی اطلاع داد.

ممنوعیت سفر به 266 شهر قرمز و نارنجی ، جریمه تردد شبانه همچنان پابرجاست

به گزارش خبرنگاران، سردار سید تیمور حسینی، جانشین پلیس راهور ناجا در مصاحبه با فارس در مورد آخرین شرایط جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در حال حاضر تردد عادی و روان خودروها در محورهای مواصلاتی کشور در جریان است.

جانشین پلیس راهور ناجا با بیان این مطلب که بر طبق آخرین رنگ بندی اعلامی ستاد ملی مقابله با کرونا، 93 شهر در شرایط قرمز ،173 شهر در شرایط نارنجی و 183 شهر در شرایط زرد قرار گرفته اند در مورد شرایط سفر بین شهری بیان کرد: براساس این رنگ بندی، سفر به و از شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است.

سردار حسینی توضیح داد: خروج خودروهای بومی از شهرهای قرمز و نارنجی و ورود خودروهای غیر بومی به این دسته از شهر ها ممنوع بوده و تردد در شهرهای قرمز جریمه یک میلیون تومانی و سفر به شهرهای نارنجی جریمه 500 هزار تومانی دارد.

وی گفت: ممنوعیت تردد شبانه در تمام شهرهای کشور از ساعت 22 تا 3 صبح اعمال شده و جریمه 200 هزار تومانی برای متخلفان اعمال خواهد شد.

جانشین پلیس راهور ناجا از حضور گشتی های پلیس راه و راهور ناجا در ورودی و خروجی شهرها و جاده های بین شهری اطلاع داد و گفت: علاوه بر رصد مأموران پلیس راهور، دوربین های هوشمند جاده ای هم تخلفات تردد رانندگان را اعمال قانون می نمایند.

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10671

به "ممنوعیت سفر به 266 شهر قرمز و نارنجی ، جریمه تردد شبانه همچنان پابرجاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت سفر به 266 شهر قرمز و نارنجی ، جریمه تردد شبانه همچنان پابرجاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید