نمایش 7 انیمیشن در روزهای هفته ملی کودک

به گزارش جعبه مهر، تهران (پانا) - هفت پویانمایی تولیدشده از سوی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به مناسبت هفته ملی کودک از 16 تا 22 مهر به شکل رایگان اکران مجازی می گردد.

نمایش 7 انیمیشن در روزهای هفته ملی کودک

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، سال جاری هفته ملی کودک با شعار حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی درحالی برگزار می گردد که به علت شرایط کرونا بیشتر برنامه ها به شکل مجازی اکران می شوند.

بر همین اساس، هر روز یک فیلم سینمایی در کنار یک انیمیشن و یک فیلم- تئاتر به شکل رایگان در پرتال کانون اکران رایگان خواهد شد که در بخش پویانمایی، اکران ها با زری زری کاکل زری به کارگردانی مهین جواهریان در روز 16مهر شروع می گردد.

در ادامه، پویانمایی های اصحاب فیل کاری از زنده یاد علی اصغرزاده در روز 17 مهر، من، پنجره و گربه به کارگردانی فاطمه گودرزی در روز 18 مهر و بعلاوه تن پیچ اثر سمانه ممتازمند در روز 19 مهر اکران رایگان می گردد.

در روز 20 مهر از تعیین صمدی راز آن درخت اکران و در روز 21 مهر هم سارق درخت ها کاری از راشین خیریه پخش می گردد.

خاتمه بخش این اکران ها هم در روز 22 مهر با رویاها در یک روز اثر صادق جوادی خواهد بود.

این آثار در روزهای هفته ملی کودک از 16 تا 22 مهر 1400 در cinema.kpf.ir به شکل رایگان هر روز اکران می شوند و تا 24 ساعت قابلیت نمایش برای عموم را دارند.

علاقه مندان برای اطلاع از برنامه ها و اکران های رایگان سراسری می توانند به نشانی kanoonnews.ir یا صفحه های کانون در شبکه های اجتماعی مراجعه نمایند.

هفته ملی کودک سال جاری از 16 تا 22 مهر1400، یادواره شهید علی لندی نوجوان فداکار ایذه ای در سراسر ایران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10923

به "نمایش 7 انیمیشن در روزهای هفته ملی کودک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش 7 انیمیشن در روزهای هفته ملی کودک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید