پایتخت طلای سبز به گردشگران خدمات نمی دهد

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران/همدان سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان تویسرکان گفت: در شهر ملی منبت گلریز و شهر طلای سبز(گردو) هیچ گونه خدماتی به گردشگران در نوروز 99 ارائه نمی گردد.

پایتخت طلای سبز به گردشگران خدمات نمی دهد

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان، اسحاق ترکاشوند اعلام کرد: با وجود برنامه ریزی گسترده این اداره به منظور برگزاری برنامه های متعدد در طول تعطیلات نوروز، به علت شیوع کروناویروس و جلوگیری از گسترش آن، کلیه برنامه های نوروزی برنامه ریزی شده لغو شد.

وی ادامه داد: شهرستان تویسرکان برنامه های متعددی از جمله چندین نوروزگاه در شهرهای تویسرکان، سرکان و فرسفج، نمایشگاه معماری و باستان شناسی در کاروانسرای فرسفج، تورهای طبیعتگردی، بازدید از کارگاه های صنایع دستی و جاذبه های تاریخی- فرهنگی شهرستان، جشنواره آش محلی و..... برنامه ریزی شده بود که به علت شیوع کروناویروس لغو شد.

ترکاشوند با بیان اینکه تا اطلاع ثانوی هیچ اسکانی در شهرستان تویسرکان وجود ندارد، افزود: تمامی مهمانسراهای ادارات دولتی و غیردولتی، خوابگاه های مدارس شبانه روزی، مهمانسراهای دانشگاه ها و خانه مسافرها که در سال های گذشته به عنوان محل اسکان مسافران نوروزی درنظر گرفته می شد، تعطیل بوده و اجازه پذیرش مسافر را ندارند و علاوه بر این تمامی موزه ها و اماکن تاریخی شهرستان تا اطلاع ثانوی از پذیرش بازدیدکنندگان ممنوع بوده و تعطیل است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان تویسرکان در خاتمه اظهار داشت: از هموطنانی که تویسرکان را به عنوان مقصد سفر در تعطیلات نوروزی انتخاب نموده اند خواهشمندیم به منظور حفظ جان خود و هموطنانمان و پیشگیری از شیوع کروناویروس به تویسرکان سفر نکنند.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5212

به "پایتخت طلای سبز به گردشگران خدمات نمی دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایتخت طلای سبز به گردشگران خدمات نمی دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید