پرسپولیس اخبار مربوط به انتصاب های مدیریتی این باشگاه راتکذیب کرد

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران و به نقل از باشگاه پرسپولیس، در روزهای اخیر با موجی از شایعات و برآورد ها درباره مذاکره مدیریت باشگاه با اشخاص گوناگون و قابل احترام برای مسوولیت های مختلف مطرح شده است که به این وسیله ضمن احترام نسبت به پیشکسوتان، بزرگان و مدیرانی که از آن ها نام برده می گردد، اعلام می گردد مدیریت باشگاه در روزهای اخیر مذاکره و صحبتی در این ارتباط با هیچ فردی نداشته اند. در این رابطه اگر موضوعی باشد قطعاً به شکل رسمی از سوی مقام ها یا مراجع خبری رسمی باشگاه به اطلاع هواداران عزیز و رسانه های محترم خواهد رسید.

پرسپولیس اخبار مربوط به انتصاب های مدیریتی این باشگاه راتکذیب کرد

عزیزانی از پیشکسوتان و بزرگان که در روزهای اخیر از ایشان در این ارتباط نام برده شد یا احتمالاً در روزهای آینده نام شان به میان می آید، ارزشمند و برای ما قابل احترام هستند ولی در حال حاضر دغدغه های مهمی برای باشگاه وجود دارد که قبل از هرچیز باید مورد رسیدگی قرار بگیرند و طبعاً این موارد در اولویت پیگیری های مدیریت باشگاه قرار دارند.

در بخش دیگر این اطلاعیه آمده است: با توجه به موضوعات مهمی که وجود دارد و دارای اولویت زمانی است، مذاکره و صحبت برای انتصاب ها و مواردی از این دست وجود نداشته است و مدیران و معاونان باشگاه، تمام توان خود را برای حل مسائل و مسائل به کار بسته اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11081

به "پرسپولیس اخبار مربوط به انتصاب های مدیریتی این باشگاه راتکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس اخبار مربوط به انتصاب های مدیریتی این باشگاه راتکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید