پرواز بر فراز قله برومو اندونزی

به گزارش جعبه مهر، یکی از معروف ترین آتشفشان های اندونزی به نام کوه برومو در جزیره جاوا قرار گرفته است.

پرواز بر فراز قله برومو اندونزی

تیمی از شرکت رد بول، همین اواخر تصمیم می گیرد بر فراز قله آتشفشانی مونت برومو در اندونزی حرکت جالبی را رقم بزند. آتشفشان فعال برومو مناظر خارق العاده ای آفریده که این گروه سعی کرده اند در سفر خود برفراز این قله ثبت کنند. با خبرنگاران همراه باشید تا به تماشای تصاویری جالب از پرواز روی این قله آتشفشانی از جاذبه های گردشگری اندونزی بنشینیم.

قله برومو کجاست؟

در سفر به اندونزی شما شانس دیدن قله برومو، کوه آتشفشانی در جاوای شرقی از نزدیک را خواهید داشت! این قله با ارتفاع 2329 متر هنوز هم فعال است همیشه از دهانه آن دود بیرون می آید و گاهی نیز خاکستر فوران می کند. چهار آتشفشان دیگر در نزدیکی کوه برومو واقع شده اما تنها آتشفشان فعال همین برومو است. ابهت این آتشفشان و مناظر فوق العاده اطراف آن حسابی میخ کوب تان می کند.

این قله با وجود فعالیت های آتشفشانی ماجراجویان و گردشگران زیادی را برای تماشای خود به سمت اندونزی می کشاند. جالب است بدانید این منطقه نزد بومیان بسیار مقدس است. محلیان با قربانی، اهدای گل و خوراکی احترام خود را نسبت به این منطقه اعلام می کنند.

تیم ردبول بر فراز قله مونت برومو

این مکان دیدنی تازگی ها میزبان تیم چتربازی ردبول بود. تیمی که با سفر به پارک ملی تنیا سِمرو در شرق جاوه ماموریتی مهیج و خطرناک را به عهده گرفت. داستان از این قرار بود که افراد تیم ردبول در انتظار فوران قله برومو نشست و پس از آن با استفاده از وینگ سوئیت و در حالی که نوشته ای بزرگ در دست داشتند، در ارتفاع 13هزار پایی از هلیکوپتر به بیرون پریدند و بر فراز دهانه این آتشفشان پرواز کردند! این گروه دارای تجهیزات لازم برای فیلمبرداری بودند و عکس های دیدنی و جالبی گرفتند.

تمام فصول وقت مناسبی برای بازید از این منطقه است. این منطقه امکانات مناسب گردشگری و تفریحی بی شماری دارد.

پیشنهاد مطالعه : برای آشنایی بیشتر با مطالب گردشگری محبوب ترین جزایر دنیا را بخوانید.

مجله کامپیوتر: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

تایلند: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: پیام دلتا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8171

به "پرواز بر فراز قله برومو اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز بر فراز قله برومو اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید