پیروزی هلند و ترکیه در مقدماتی جام جهانی 2022 خبرنگاران

به گزارش جعبه مهر، تیم های ملی ترکیه و هلند توانستند دومین گام از دور مقدماتی جام جهانی 2022 را با پیروزی پشت سر بگذارند.

پیروزی هلند و ترکیه در مقدماتی جام جهانی 2022 خبرنگاران

با تور ارزان هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام گشت و گذار کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، از هفته دوم مقدماتی جام جهانی قطر در منطقه اروپا امروز و در گروه G رقابت ها دو بازی حساس برگزار گردید.

در یکی از دیدارها ترکیه میهمان نروژ بود. ترکیه که در نخستین بازی خود توانسته بود تیم ملی هلند را با نتیجه خوب 4-2 شکست دهد، امشب هم به فرایند خوب خود ادامه داد و توانست با سه گل بر میزبانش پیروز گردد.

ترکیه بازی را بهتر آغاز کرد و دقیقه 4 توسط اوزان توفان به گل رسید. ستاره فنرباغچه توانست با یک بغل پای راست از درون محوطه جریمه دروازه نروژ را باز کند.

چند دقیقه بعد نروژ به گل رسید اما در لحظه ارسال پاس گل توسط ارلینگ هالند، سورلوث در منطقه آفساید قرار داشت. دقیقه 25 توپ سورلوث با بدشانسی به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و راهی به دروازه پیدا نکرد.

سه دقیقه بعد روی ارسال کرنر این سویونجو مدافع ترکیه که برای لسترسیتی بازی می نماید، با ضربه سر گل دوم را به ثمر رساند و نیمه اول با همین نتیجه انتها یافت.

دقیقه 58 بازی اوزان توفان خود را دو گله و ترکیه را سه گله کرد. روی پاس چالهان اوغلو بود که توفان از بیرون محوطه جریمه با شوت کات دار استثنایی توپ را به کنج دروازه فرستاد تا ترکیه 0-3 پیش بیفتد.

دقیقه 80 روی خطای شدید تورستوِت داور به این بازیکن کارت قرمز نشان داد تا نروژ 10 نفره گردد. این بازی در نهایت با رجحان 0-3 ترکیه به اتمام رسید.

در دیگر بازی هلند در حضور 5 هزار نفر تماشاگر و در استادیوم یوهان کرویف توانست از سد لتونی گذر کند.

تیم تحت راهنمایی فرانک دی بوئر کاملا بر بازی تسلط داشت اما 32 دقیقه طول کشید تا به گل برسد.

از سمت چپ پاس عرضی فرانکی دی یونگ در پشت محوطه جریمه به داوی کلاسن رسید. او هم استیون برخویس را پیدا کرد و این بازیکن با یک ضربه پای چپ فنی و کات دار توانست تیم ملی کشورش را پیش بیندازد.

دقیقه 68 بازی لوک دی یونگ مهاجم هلند که در عضویت باشگاه سویا قرار گرفته است روی ارسال کرنر ممفیس دیپای توانست با ضربه سر گل دوم را به ثمر برساند.

در نهایت هلند این بازی را 2-0 برد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 فروردین 1400 بروزرسانی: 11 فروردین 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9390

به "پیروزی هلند و ترکیه در مقدماتی جام جهانی 2022 خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی هلند و ترکیه در مقدماتی جام جهانی 2022 خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید