پیش بینی حضور هیئت های عزاداری محرم در فضاهای ورزشی و پارک ها

به گزارش جعبه مهر، معاون شهردار تهران گفت: مجموعه های ورزشی تهران را برای عزاداری امام حسین(ع) در اختیار شهروندان قرار می دهیم و برای استفاده از پارک ها نیز در حال رایزنی با معاونت خدمات شهری شهرداری هستیم.

پیش بینی حضور هیئت های عزاداری محرم در فضاهای ورزشی و پارک ها

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، محمدرضا جوادی یگانه درباره استفاده از فضاهای باز شهری از جمله محوطه پارک ها و زمین های چمن برای استفاده هیئت های عزاداری در ایام محرم، اظهار کرد: برنامه های شهرداری تهران برای ماه محرم در حال نهایی شدن است و طی یک تا دو روز آینده اعلام می کنیم.

وی ادامه داد: علاوه بر این، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران بیان کرد مجموعه های ورزشی که زیرمجموعه این معاونت محسوب می شوند را برای عزاداری امام حسین(ع) در اختیار شهروندان قرار می دهیم؛ در این زمینه ممانعتی وجود نداشته و از تحقق آن استقبال فراوان نموده ایم.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران توضیح داد: درباره استفاده از ظرفیت پارک ها برای عزاداری در ایام محرم نیز با توجه به اینکه حوزه پارک ها زیرمجموعه و تحت عملکرد ما نیست در حال گفت وگو هستیم که در صورت نهایی شدن مذاکرات، آن را اعلام می کنیم.

وی اعلام نمود: آنچه در حیطه اختیارات ما بود، هماهنگ و اعلام عمومی کردیم و بر این اساس مجموعه های ورزشی روباز و زمین چمن های شهر تهران را در اختیار هیئت های عزاداری قرار می دهیم؛ درباره استفاده از پارک ها نیز مخالفتی از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران وجود نداشته و طی رایزنی با معاونت خدمات شهری، پیگیر تحقق این امر هستیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7145

به "پیش بینی حضور هیئت های عزاداری محرم در فضاهای ورزشی و پارک ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی حضور هیئت های عزاداری محرم در فضاهای ورزشی و پارک ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید