پیگیری جدی سلطانی فر برای خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران ،در پی مزایده ها ناکام واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس در بهار سال 94 و به دنبال آن خروج این دو باشگاه از لیست واگذاری ها، به تازگی مشاور سازمان خصوصی سازی از موافقت رییس جمهور با واگذاری استقلال و پرسپولیس خبر داده است.

پیگیری جدی سلطانی فر برای خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش به صورت جدی پیگیر خصوصی سازی دو باشگاه است و با نامه ای که به درخواست او از سوی رحمت الله اکرمی سرپرست وزارت اقتصاد و امور دارایی به دولت رفته تا منتظر مصوبه هیات وزیران برای آغاز روند واگذاری باشیم.

احتمالا ظرف هفته های آینده، هیات وزیران با آغاز روند خصوصی سازی دو باشگاه موافقت کند و بلافاصله در آن موقع شرایط و نحوه کار اعلام می گردد.لازم به ذکر است از آنجایی که براساس مصوبه قبلی هیات دولت این دو باشگاه فرهنگی تلقی گردیده بودند واگذاری این باشگاه ها از دستور کار خارج گردیده است.حالا با تغییر مصوبه قبلی، امکان واگذاری سهام دو باشگاه فراهم خواهد شد که قرار است جزییاتش اعلام گردد.

البته مصوبه قبلی در هیات تطبیق مصوبات دولت با قوانین مجلس آنالیز و در صورت تایید این مصوبه از فهرست واگذاری های شرکت های دولتی خارج خواهد شد.

3-185

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 413

به "پیگیری جدی سلطانی فر برای خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری جدی سلطانی فر برای خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید