چه بلایی سر علیپور آمده - قسمت پنجم!

به گزارش جعبه مهر، هر هفته پیشکسوتان و همبازیان علی علیپور در پرسپولیس با نیت اینکه می خواهند روحیه او را بالاتر ببرند و شرایط روانی اش برای گلزنی را مهیا نمایند با این جمله به استقبال بازیکن تیم محبوب شان می روند: علیپور از این بازی گلزنی را آغاز خواهد نمود اما باز هم خبری از گل نمی گردد.

چه بلایی سر علیپور آمده - قسمت پنجم!

علیپور مقابل سپاهان برای پنجمین مسابقه متوالی دور از گل ماند و البته نمایش ناامید کننده دیگری ارائه داد تا برای پنجمین هفته متوالی این سؤال را تکرار کنیم که چه بلایی سر این مهاجم مازندرانی و آقای گل سابق سرخ ها آمده است؟

علیپور در هر 5 بازی قبلی پرسپولیس در لیگ برتر فیکس بوده و در هر 5 بازی هم تا سوت خاتمه در زمین مانده و تعویض نشده اما علاوه بر اینکه هنوز پیروز به گلزنی نشده نمایش هایی ناامیدکننده ارائه می نماید و اصلاً شبیه فصول گذشته اش نیست.

در دو سه بازی ابتدایی وقتی علیپور گل نمی زد و البته خوب هم بازی نمی کرد بسیاری به این نکته اشاره داشتند که او در حال و هوای انتقال به فوتبال اروپاست و تمرکز ندارد. بعد از بازی با استقلال هم بار دیگر خودش به این مسأله اشاره نمود که مدتی تمرکز نداشته اما وضعیت او در بازی با سپاهان بهتر نشد.

علیپور انگار تمرکز، اراده، توان و اشتیاق خوب بازی کردن و گل زدن را از دست داده و مسائل او فراتر از مسائل فنی است. او شبیه سایه ای از خودش است و جدا از اینکه گل نمی زند قادر به انجام کارهای ترکیبی پیروز و ساختن موقعیت برای همبازیانش هم نیست. او آرام تر از همواره می دود، آغاز هایش شبیه گذشته نیست، کمتر از گذشته می پرد و آرام تر و کم دقت تر از قبل به توپ

ضربه می زند.

شرایط علیپور در این 5 هفته کاملاً نگران کننده بوده و معین نیست کالدرون می خواهد با مهاجم اول تیمش چه کند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 11 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3217

به "چه بلایی سر علیپور آمده - قسمت پنجم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه بلایی سر علیپور آمده - قسمت پنجم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید