کار ترامپ و وکیل سابقش به شکایت کشید

به گزارش جعبه مهر، وکیل سابق ترامپ در اقدامی که می تواند موجب تشدید تنش ها بین او و رئیس جمهور آمریکا گردد، از سازمان ترامپ شکایت کرد.

کار ترامپ و وکیل سابقش به شکایت کشید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، مایکل کوهن وکیل سابق دونالد ترامپ که با اظهارات اخیرش علیه وی در کنگره آمریکا جنجال بزرگی به پا نموده بود، روز پنج شنبه شکایت خود از سازمان ترامپ را تسلیم دادگاهی در ایالت تگزاس کرد.

مایکل کوهن در شکایت خود علیه سازمان ترامپ ادعا نموده است این شرکت خوشه ای که املاک و مستغلات، هتل ها، مراکز تفریحی و سایر دارایی های ترامپ و خانواده اش را اداره می نماید، میلیون ها دلار بابت حق الوکاله در پرونده های مختلف به وی بدهکار است.

کوهن هفته گذشته با حضور در کنگره آمریکا علیه ترامپ شهادت داده و او را فردی نژادپرست، شیاد و متقلب خوانده بود؛ اتهاماتی که بلافاصله با واکنش شدید ترامپ -که در زمان حضور کوهن در کنگره، برای مذاکره با رهبر کره شمالی در ویتنام به سر می بُرد- روبرو شد.

ترامپ در پاسخ به اظهارات وکیل سابق خود مدعی شد که مایکل کوهن فردی متقلب است که برای کاهش مدت حبس خود بابت جرائمی که به ترامپ و تشکیلاتش هیچ ارتباطی نداشته، به نمایندگان کنگره دروغ گفته است. حال باید دید ترامپ به شکایت کوهن از شرکت خود چگونه واکنش نشان خواهد داد.

.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1256

به "کار ترامپ و وکیل سابقش به شکایت کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار ترامپ و وکیل سابقش به شکایت کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید