کرونا ، چین دو ابتلا و بدون فوتی، کره جنوبی دو ابتلا و یک فوتی

به گزارش جعبه مهر، آخرین آمار رسمی درباره شرایط شیوع کرونا در چین و کره جنوبی از افزایش دو نفری در موارد جدید ابتلا در این دو کشور خبر می دهد.

کرونا ، چین دو ابتلا و بدون فوتی، کره جنوبی دو ابتلا و یک فوتی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، آمارهای جدید چین و کره جنوبی از سرعت دریافت پیشرفت این دو کشور در مقابله با شیوع ویروس کرونا حکایت دارد.

به گزارش رویترز، کمیسیون ملی بهداشت چین امروز چهارشنبه اطلاع داد، طی 24 ساعت گذشته دو مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا ثبت شده که هر دوی آنها منشا خارجی داشتند.

این نهاد دولتی چین، در ادامه اطلاع رسانی های خود درباره شرایط شیوع ویروس کرونا اطلاع داد، طی 24 ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا ثبت نشده است.

با احتساب موارد جدید ابتلا، شمار کل مبتلایان به کرونا در چین به 82883 نفر رسیده و شمار فوتی ها در عدد 4633 ثابت مانده است.

تا به امروز چهارشنبه، 77911 نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا در چین درمان شده و به خانه هایشان برگشته اند.

از کره جنوبی هم خبرهای خوبی در زمینه مهار ویروس کرونا منتشر شده است.

بنا بر اعلام مرکز پیشگیری و کنترل بیماری کره جنوبی، طی 24 ساعت گذشته دو مورد جدید ابتلا به کرونا و یک مورد فوتی ثبت شده است. هر دو مورد ابتلا، مربوط به شهروندانی است که از خارج به کشور برگشتند.

با احتساب موارد تازه، شمار کل مبتلایان به کرونا در کره جنوبی 10806 نفر و شمار فوتی ها 255 تن شده است.

دولت کره جنوبی در روزهای اخیر به دنبال کاهش قابل توجه تعداد ابتلای روزانه و همچنین موارد فوت کرونا، رخی محدودیتهای فاصله گذاری اجتماعی را کاهش داده است.

دولت کره جنوبی در تدارک برای بازگشایی مدارس است و روز سه شنبه (دیروز) اجازه داد فصل جدید لیگ حرفه ای بسکتبال این کشور بدون حضور تماشاگر شروع گردد.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6062

به "کرونا ، چین دو ابتلا و بدون فوتی، کره جنوبی دو ابتلا و یک فوتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا ، چین دو ابتلا و بدون فوتی، کره جنوبی دو ابتلا و یک فوتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید