کمال &ndash مسلمان، دوئل دوستانه یا جنگ وسط زمین؟

به گزارش جعبه مهر، شاید باید انتظار داشته باشیم که تنشی از برخوردهای احتمالی این دو نفر شکل نگیرد اما همیشه در میدان مسابقه اتفاقاتی می افتد که دوستی های بیرون از زمین هم را تحت الشعاع قرار می دهد.

کمال &ndash مسلمان، دوئل دوستانه یا جنگ وسط زمین؟

به گزارش خبرنگاران ، یازده سال و چند ماه بعد از آن روزی که محسن مسلمان در قامت جوان ترین بازیکن لیگ برتر و با پیراهن تیم ذوب آهن در استادیوم آزادی به تیم مدعی پرسپولیس گل زد و نامش را در دهان اهالی فوتبال انداخت، او قرار است دوباره به میهمانی پرسپولیس بیاید.

مسلمان فردا یک بار دیگر در قامت رقیب پرسپولیس به استادیوم آزادی قدم می گذارد اما حتی اگر باز هم گل بزند، بعید است که دوباره مثل لوکا تونی شادی کند. نه شبیه او و نه هیچکس دیگر چرا که در واقع دلیلی برای شادی کردن وجود نخواهد داشت. مگر اینکه هدفش خودنمایی بیشتر جلوی چشمان برانکو ایوانکوویچ باشد که او را نخواست و باعث جدایی اش از پرسپولیس شد.

این بار مسلمان تنها شش ماه بعد از ترک پرسپولیس باید مقابل تیم سابقش بازی کند. آنهم با در نظر دریافت داستان جدایی او از جمع قرمزها کاملا ناخواسته و اجباری بود. هر چند مهمترین دوستان مسلمان یعنی طارمی و احمدزاده دیگر جایی در پرسپولیس ندارند اما هنوز در این تیم رفقایی صمیمی برایش باقی مانده است. یکی از آنها و شاید تنهاترین شان کمال کامیابی نیا است.

کمال بازی هفته گذشته پرسپولیس مقابل ماشین سازی را به خاطر محرومیت از دست داد و حالا با کتف آسیب دیده ای که دوباره آن را جا انداخته اند، آماده است که مقابل ذوب آهن و مسلمان بازی کند. از قضا پست بازی کمال طوری است که یار مقابلش در تیم حریف، محسن مسلمان خواهد بود و دوئل این دو نفر بارها و بارها در زمین مسابقه شکل خواهد گرفت. دوئلی که به خاطر نوع جدا شدن مسلمان از پرسپولیس و البته دوستی او با کمال کاملا ویژه خواهد بود.

شاید باید انتظار داشته باشیم که تنشی از برخوردهای احتمالی این دو نفر شکل نگیرد اما همیشه در میدان مسابقه اتفاقاتی می افتد که دوستی های بیرون از زمین هم را تحت الشعاع قرار می دهد.

2 - 300

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 741

به "کمال &ndash مسلمان، دوئل دوستانه یا جنگ وسط زمین؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمال &ndash مسلمان، دوئل دوستانه یا جنگ وسط زمین؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید