کودک 6 ساله کره ای با فعالیت در یوتیوب آپارتمان 6.4 میلیون پوندی خرید ، چهره پیروز مجازی یا قربانی بلندپروازی والدین؟

به گزارش جعبه مهر، یک کودک 6 ساله کره ای پیروز شد با درامدهای حاصل از فعالیت های خود در فضای مجازی و به ویژه یوتیوب یک واحد آپارتمان 6.4 میلیون پوندی در یکی از بهترین مناطق در سئول؛ پایتخت کره جنوبی خریداری کند.

کودک 6 ساله کره ای با فعالیت در یوتیوب آپارتمان 6.4 میلیون پوندی خرید ، چهره پیروز مجازی یا قربانی بلندپروازی والدین؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این دختر که بورام نام دارد، حدود 2.5 2.5 میلیون دلار در ماه از دو کانال یوتیوب خود درامد دارد. اکانت رسمی او حدود 17.5 میلیون دنبال نماینده دارد و اکانت بازی ها و اسباب بازی های او نیز 13.6 میلیون نفر دنبال نماینده دارد.

قابل حدس است که هر دو کانال او محتوایی بچه هاه دارد و او یکی از محبوب ترین اینفلوئنسرهای کره جنوبی محسوب می گردد چرا که بعضی از ویدیوهای او بیش از 376 میلیون بار دیده شده است. او در خصوص ویدئوهای خود می گوید من ویدئوهایی با محتواهای مختلف فراوری می کنم اما محور اغلب این محتواها خودم و اسباب بازی هایم هستیم.

یکی از محبوب ترین کلیپ های وی با بیش از 376 میلیون دنبال نماینده، وی را نشان می دهد که در حال آماده کردن رشته فرنگی فوری است. او برای این کار از از وسایل آشپزی اسباب بازی استفاده می نماید و ناگهان دوربین از دستش داخل غذا میفتد. با این حال، نگرانی هایی در خصوص این کودک وجود دارد. برای مثال بعضی از فیلمها در خصوص او وجود دارد که وی از کیف والدینش پول سرقت می نماید یا سعی می نماید با ماشین والدینش رانندگی کند.

حتی یک فعال حقوق بچه ها در سال 2017 به دادگاه رفت و ادعا کرد والدین بورام، با قرار دادن فرزند خود در موقعیت هایی که می تواند وی را تحت فشار روانی قرار دهد و پخش فیلمهای وی به عمومی مردم به دنبالل منافع شخصی خود هستند. پس از آن بود که دادگاه به والدین بورام هشدار داد. این نگرانی ها برای والدینی که به نظر می رسد از فرزندان خود برای کسب درآمد مجازی استفاده می نمایند روندی رو به رشد دارد.

این روزها بسیاری از والدین کوشش می نمایند با استفاده از روشهای مختلف برای فرزندان خود در فضای مجازی فالوور جمع نمایند. بعضی والدین نیز به وسیله تبلیغات به واسطه فرزندان خود کسب درامد می نمایند. این در حالی است که شبکه های اجتماعی نیز از سوی فعالان حقوق بچه ها به اهمال کاری در این خصوص منتشر می شوند. نظر شما چیست؟

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2351

به "کودک 6 ساله کره ای با فعالیت در یوتیوب آپارتمان 6.4 میلیون پوندی خرید ، چهره پیروز مجازی یا قربانی بلندپروازی والدین؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کودک 6 ساله کره ای با فعالیت در یوتیوب آپارتمان 6.4 میلیون پوندی خرید ، چهره پیروز مجازی یا قربانی بلندپروازی والدین؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید