گیم پلی نسخه نسل بعد NBA 2K21 پیشرفت های بازی را به تصویر می کشد

به گزارش جعبه مهر، نسخه نسل بعد شماره سال جاری مجموعه بازی های NBA از زمین تا آسمان با نسخه فعلی فرق دارد؛ نه تنها شاهد پیشرفت های گرافیکی عظیم و متعددی هستیم، بلکه فرایند بازی هم کمی تغییر نموده و با قابلیت هایی متفاوت روبه رو شده ایم. شرکت بازی سازی 2K Sports برای اولین بار گیم پلی NBA 2K21 را به نمایش گذاشته است.

گیم پلی نسخه نسل بعد NBA 2K21 پیشرفت های بازی را به تصویر می کشد

در این ویدیوی گیم پلی، کارگردان بازی مایک وانگ و تهیه نماینده آن اریک بونیش درباره تفاوت ها و پیشرفت های این نسخه صحبت می نماید. موضوع های مختلفی از گیم پلی گرفته تا قابلیت های مختلف مطرح می گردد، اما اولین و شاید بارزترین بخش، پیشرفت اتفاقات نه داخل بازی، بلکه جزئیات حول آن باشد.

دوربینی کاملا جدید برای NBA 2K21 طراحی شده که بازی را از زاویه ای متفاوت به تصویر می کشد. این دوربین بالای سر تماشاچیان واقع شده است و به صورت افقی و به دنبال توپ، حرکت می نماید. این دوربین تازه، جو کاملا متفاوتی به بازی می دهد، اما شاید در بازی های رقابتی، چندان خوشایند نباشد، چون با این زاویه دوربین جدید صفحه بازی بسیار شلوغ به نظر می رسد.

نورپردازی زمین بازی، کیفیت مدل بازیکنان، جریان بسیار نرم و روان و همه چیز NBA 2K21 روی کنسول های نسل بعد، واقعا خیره نماینده و شگفت انگیز است. انیمیشن ها هم پیشرفت بزرگی نموده اند و برخوردها هم بسیار واقعی تر شده است.

نسخه نسل بعد NBA 2K21 هم زمان با عرضه پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری، یعنی 10 و 12 نوامبر، عرضه می گردد. این نسخه برای خریداران نسخه نسل فعلی رایگان نیست و باید به صورت جداگانه خریداری گردد. البته کسانی که نسخه گران Mamba Forever را خریداری نموده باشند، نسخه نسل بعد را هم رایگان دریافت می نمایند.

می توانید گیم پلی نسخه نسل بعد NBA 2K21 را در ادامه ببینید.

منبع: YouTube

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7953

به "گیم پلی نسخه نسل بعد NBA 2K21 پیشرفت های بازی را به تصویر می کشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیم پلی نسخه نسل بعد NBA 2K21 پیشرفت های بازی را به تصویر می کشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید