11 هزار کیلومتر در خانه به دور ایران سفر کنید، سفرهای مجازی از امروز شروع شد

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران: سفر 11 هزار کیلومتری به دور ایران با پخش همزمان از هشتم اردیبهشت ماه شروع می گردد.

11 هزار کیلومتر در خانه به دور ایران سفر کنید، سفرهای مجازی از امروز شروع شد

جهت دریافت خدمات طراحی محوطه باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

مجریان سفر مجازی به دور ایران با همکاری گروه ایرانگردی مارکوپولو و همت جامعه گردشگری الکترونیکی ایران، از هشتم اردیبهشت ماه هز روز از ساعت 16:30 تا 19 و بصورت آنلاین علاقمندان را به سفر به دور ایران فراخوانده اند.

این ابتکار پس از آن صورت گرفته است که بحران کرونا در ایران تمامی سفرهای داخلی را از اسفندماه سال گذشته لغو کرد و مسافران و گردشگران نوروزی تا به امروز قادر به انجام سفرهای دلخواه نبودند.

جامعه گردشگری الکترونیکی ایران و از مجریان سفر مجازی به طول 11 هزار کیلومتر در سایت های ثبت جهانی شده کشور به خبرنگاران اعلام نمود: بحران کرونا موجب توجه بیشتر به فضای مجازی، بازدیدهای مجازی، تورهای مجازی و آنلاین شد و به همین دلیل طرح ملی 11 هزار کیلومتر سفر از خانه با حمایت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و وزارت ارتباطات، تشکل ها و شرکت های مرتبط، با هدف تحقق آرزوی سفرهای مجازی و تعاملی شروع شد.

مجریان طرح همچنین اعلام نمودند: 11 هزار کیلومتر سفر در ایران از خانه، برنامه ای مفید و تاثیرگذار برای گردشگران داخلی و خارجی است که می توانند از درون خانه به آثار جهانی ایران سفر نمایند.

براساس این اعلام، از ویژگی های مهم این سفر طولانی و متنوع، آنلاین و تعاملی بودن و زنده بودن سفرها است که مخاطب می تواند حین اجرای سفر مجازی، سئوالات خود را نیز مطرح کند.

لازم به ذکر است، 11 هزار کیلومتر سفر مجازی به سایت های میراث جهانی ایران مورد توجه و تقدیر سازمان جهانی گردشگری UNWTO قرار گرفته و آن سازمان برگزاری سفر مجازی و انلاین در ایران را اقدامی خلاقانه خوانده است.

علاقمندان می توانند سفرهای مجازی روزانه خود را در آدرس www.tva.tv دنبال نمایند.

منبع: صدای میراث
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5412

به "11 هزار کیلومتر در خانه به دور ایران سفر کنید، سفرهای مجازی از امروز شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 هزار کیلومتر در خانه به دور ایران سفر کنید، سفرهای مجازی از امروز شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید