آدرس مرکز خرید 17 شهریور مشهد

به گزارش جعبه مهر، بازار هفده شهریور یکی از مراکز خرید ارزان قیمت و شلوغ مشهد است. با ما در خبرنگاران همراه شوید تا با این مرکز خرید بیشتر آشنا شویم .

آدرس مرکز خرید 17 شهریور مشهد

بازار هفده شهریور مشهد

اگر به دنبال فروشگاه، مغازه، پاساژ و بازار خوب و ارزان برای خرید لباس و پوشاک در شهر مشهد هستید این مطلب از خبرنگاران می تواند تا حدود زیادی به شما یاری کند.

در این بخش به جاهایی که می توانید پوشاک را ارزان تر از جاهای دیگر تهیه و خریداری کنید اشاره می کنیم. البته گفتنی است که این لیست و آدرس ها کامل نیست.

مطمئنا در بسیاری از فروشگاه های دیگر نیز می توان پوشاک را به قیمت مناسب خرید. اگر شما هم مغازه یا مرکز خریدی که هموطنان عزیز می توانند از آنجا لباس به قیمت خوب تهیه نمایند را می شناسید در بخش نظرات همین مطلب معرفی کنید تا دیگران نیز در جریان قرار بگیرند.

بازار 17 شهریور یکی از مراکز خرید مشهد است که از مراکز خرید ارزان مشهد به شمار می رود . این بازار در انتهای درب بازار رضا و میدان 17 شهریور واقع شده است .

در بازار 17 شهریور مشهد پاساژهای لباس متعددی وجود دارد که به خرید پوشاک ارزان در مشهد معروف هستند .

پاساژ افشار ، حریر و آسیا . قبلا اینجا عمده فروشی بوده و قیمتها بسیار مناسب است . به دلیل قیمتهای ارزان و همچنین نزدیکی به حرم امام رضا (ع) این خیابان مورد علاقه گردشگران تور مشهد می باشد .

میدان هفده شهریور و کاروانسراهای اطراف آن که پر از بازارچه های کلی فروش است . این بازار شامل تعداد زیادی پاساژ و فروشگاه های لباس است که هر ساله بر تعداد آنها اضافه می گردد .

پاساژهای بزرگی که هر کدامشان حدود 100 تا 150 مغازه دارد. در این بازار می توانید انواع پوشاک مردانه، زنانه ، بچه گانه ، لباس زیر ، مانتو و روسری و لباس های مجلسی خریداری کنید .

قیمت های بازار هفده شهریور مشهد نسبت به دیگر مراکز خرید در مشهد ، بسیار مناسب هستند . حتی اگر کمی چانه هم بزنید ، کنتر هم می توانید بخرید .

بازار 17 شهریور در مشهد از مراکز خرید عمده مشهد محسوب می گردد . البته توجه کنید قیمت اجناس در پاساژهای این خیابان با هم فرق می نماید .

شاید دلیلش تفاوت در اجاره مغازه ها باشد . خیلی از خریداران این بازار معتقدند که اینجا اجناس کیفیت خوبی ندارند . پس در هنگام خرید به نوع و کیفیت اجناس توجه کنید .

قیمت پایین ، کیفیت خوب در بازار هفده شهریور مشهد

بازار هفده شهریور مشهد شامل تعداد زیادی پاساژ و فروشگاه ، در زمینه های پوشاک مردانه، زنانه، بچه گانه، لباس زیر، مانتو و روسری و لباس های مجلسی می باشد.

اجناس این بازار معمولا نسبت به دیگر مراکز خرید مشهد ، پایین تر است ، با وجود اینکه کیفیت همان کیفیت است!

دلیل اصلی این امر این است که چون از گذشته عمده فروشان مشهدی در این مکان حضور داشتند ، اجناس معمولا با قیمت پایین تری نسبت به دیگر مراکز سطح شهر به فروش می رسند ! حتی اگر کمی چانه هم بزنید ، کمتر هم می توانید بخرید!

قیمت ها معمولا در بازار هفده شهریور مشهد در مجتمع های اطراف آن ممکن است که اختلاف داشته باشند که آن هم متناسب با کرایه ای که فروشنده ها می دهند ، درصد بیشتری را روی اجناس خود می کشند !

آدرس بازار هفده شهریور مشهد :

در واقع اگر از سمت بازار رضا بخواهیم به شما آدرس بدهیم، انتهای بازار رضا به بلوار 17 شهریور می رسد. در خیابان 17 شهریور چندین پاساژ و مرکز خرید لباس در حال فعالیت هستند.

آدرس بازار 17 شهریور مشهد: استان خراسان رضوی - شهر مشهد - میدان هفده شهریور - بازار 17 شهریور مشهد

مجله کامپیوتر: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

تایلند: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: مجله دلگرم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7496

به "آدرس مرکز خرید 17 شهریور مشهد" امتیاز دهید

5 کاربر به "آدرس مرکز خرید 17 شهریور مشهد" امتیاز داده اند | 3.6 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آدرس مرکز خرید 17 شهریور مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید