آرتور به بارسلونا برمی گردد، تهدید کاتالان ها جواب داد

به گزارش جعبه مهر، ستاره برزیلی تیم فوتبال بارسلونا که با خودداری از بازگشت به تمرینات این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان جنجال بزرگی به راه انداخته است، به نوکمپ برمی گردد.

آرتور به بارسلونا برمی گردد، تهدید کاتالان ها جواب داد

به گزارش خبرنگاران، نشریه مارکای اسپانیا مدعی شده است که آرتور ملو به بارسلونا باز خواهد گشت، اما نه برای همراهی آبی و اناری ها در لیگ قهرمانان بلکه برای فسخ قراردادش تا سرانجام حضور کاتالان ها در لیگ قهرمانان.

آرتور پس از سرانجام لالیگا به برزیل سفر کرد و به باشگاه اطلاع داد حالا که به یوونتوس پیوسته است، دیگر به تمرینات تیم تحت هدایت کیکه ستین برنمی شود. بارسلونا اما با گشودن یک پرونده انضباطی برای این بازیکن برزیلی او را با مجازاتی سنگین تهدید کرد و با وجود اینکه این تهدیدها در ابتدا مؤثر واقع نیفتاد اکنون به نظر می رسد که بازیکن فصل آینده یوونتوس تصمیم گرفته به شیوه ای مسالمت آمیز اختلافات را حل و فصل کند و به همین دلیل به بارسلونا بازخواهد گشت.

گفته می شود دلیل طغیان آرتور علیه بارسلونا نارضایتی شدید او از دست مدیران باشگاه به خاطر تحت فشار قرار دادن وی برای قبول معاوضه با میرالم پیانیچ هافبک بوسنیایی یوونتوس بوده است. طبق ادعای مارکا، آرتور احساس می کند که بارسلونا او را قربانی کرده تا تراز مالی اش را موازنه کند و از این رو در حق او خیانت شده است. وجود رابطه نه چندان خوب میان آرتورو و کیکه ستین هم دیگر دلیل خودداری این بازیکن از بازگشت به تمرینات بوده است. ستین پس از قطعی شدن معاوضه آرتور و پیانیچ دیگر به آرتور در ترکیب اصلی تیمش میدان نداد.

آرتور در حالی از بازگشت به بارسلونا امتناع کرده است که تیمش فردا شب در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان ناپولی است. با این اوصاف باید دید که آیا او خوهد توانست کاتالان ها را به فسخ قراردادش در فاصله کمتر از یک ماه مانده به سرانجام آن مجاب کند یا باشگاه برای وی مجازاتی در نظر خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6969

به "آرتور به بارسلونا برمی گردد، تهدید کاتالان ها جواب داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرتور به بارسلونا برمی گردد، تهدید کاتالان ها جواب داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید