بازیکنی که رئال را نابود کرد ، حتی مسی هم به این رکورد نرسید

به گزارش جعبه مهر، تاتی کاستلانوس اولین آرژانتینی است که به رئال مادرید چهار گل زده است؛ اتفاقی که تا به حال هیچ بازیکن آرژانتینی حتی مسی هم نتوانسته آن را رقم بزند.

بازیکنی که رئال را نابود کرد ، حتی مسی هم به این رکورد نرسید

به گزارش خبرنگاران به نقل از مارکا، خیرونا روز سه شنبه با نمایش فوق العاده مهاجم آرژانتینی، رئال مادرید را با نتیجه 4 بر 2 شکست داد.

والنتین ماریانو کاستلانوس، معروف به تاتی کاستلانوس، با زدن هر چهار گل خیرونا، در این پیروزی تاریخ ساز شد. تاتی در دقایق 12، 24، 46 و 62 بازی خیرونا در بازی سی و یکم لالیگا سانتاندر مقابل غول های مادریدی گلزنی کرد و سپس در دقیقه 72 زمین را برای کریستین استوانی ترک کرد.

تاتی کاستلانوس مقابل رئال مادرید چه رکوردی به ثبت رسانده است؟

کاستلانوس اولین بازیکن آرژانتینی است که در یک بازی لالیگا 4 گل به بلانکوس ها زده است. حتی لیونل مسی که مسلما یکی از برترین بازیکنان حال حاضر دنیاست، هرگز نتوانسته 4 گل به رقیب اصلی تیم سابقش رئال مادرید بزند. تاتی بعلاوه نام خود را به فهرست انحصاری بازیکنانی که مقابل رئال مادرید هت تریک نموده اند افزود.

رابرت لواندوفسکی آخرین نفری بود که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2013، زمانی که لهستانی در بوروسیا دورتموند آلمان بازی می کرد، این کار را انجام داد.

کاستلانوس بعلاوه به پنجمین بازیکنی تبدیل شد که 4 گل خانگی مقابل رئال مادرید به ثمر رساند و بقیه آنها وانتولرا (بارسلونا 5 - رئال مادرید صفر)، مارتینز (اسپانیول 5 - رئال مادرید 4)، امیلین (اوویدو 4 رئال مادرید صفر) و اچواریا (اوویدو 7 - رئال مادرید 1) بودند.

تاتی کاستلانوس کیست؟

این مهاجم متولد مندوزای آرژانتین، تابستان گذشته برای فصل 2022/23 وارد خیرونا شد و اولین ماجراجویی او در اروپا پس از حضور در لیگ برتر فوتبال با باشگاه نیویورک سیتی بود. کاستلانوس 24 سال سن دارد و سابقه بازی در مونته ویدئو سیتی تورک اروگوئه و یونیورسیاد شیلی در شیلی را دارد.

او هرگز برای باشگاه های آرژانتینی بازی ننموده است و بخشی از تیم ملی زیر 23 سال آرژانتین بود که در مسابقات پیش المپیک آمریکای جنوبی در کلمبیا در سال 2020 قهرمان شد.

  • او پدیده بارسلونا بعد از مسی است | رکوردشکنی ستاره دو رگه
  • سرنوشت نامعلوم این دو ستاره پس از خاتمه قرارداد مسی
  • امضای رونالدو این فرد با 10 هزار پوند بدهی را به یک میلیونر تبدیل کرد!
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1402 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11329

به "بازیکنی که رئال را نابود کرد ، حتی مسی هم به این رکورد نرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنی که رئال را نابود کرد ، حتی مسی هم به این رکورد نرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید