آماده تقابل با همتای اسپانیایی خود هستم

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران: سرمربی تیم فوتسال تای سون نام ویتنام گفت: 2 تیم از مربی های اسپانیایی استفاده نموده و با توجه به شرایط خوبی که تیم ما دارد آماده تقابل با همتای اسپانیایی خود هستم.

آماده تقابل با همتای اسپانیایی خود هستم

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، برونو خوزه گارسیا در نشست خبری پیش از مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه های فوتسال آسیا گفت: بازیکنان خوبی در ترکیب الریان هستند و این بازیکنان عملکرد خوبی در این دوره از خود به نمایش گذاشته اند، البته ما در بازی فردا با سرعت خودمان آن ها را غافلگیر نموده و بهترین نمایش را به اجرا می گذاریم.

وی اضافه نمود: الریان پیش از ما صعود خود را قطعی نموده، اما در حال حاضر همه در شرایط برابری قرار داشته و امیدوارم از این شرایط بهترین بهره را ببریم.

سرمربی تیم فوتسال تای سون نام شادمانم در مقابل یک مربی اسپانیایی بازی می کنم و آن ها در این مسابقات و لیگ قطر بازی های خوبی را به نمایش گذاشته و تیم با تجربه ای هستند البته ما برای این مسابقات 5 هفته آماده سازی داشته اما از این صعود شادمان هستم.

وی توضیح داد: هر دو سرمربی اسپانیایی بوده و شباهت ها و تفاوت های زیادی دارند اما ما با حضور 8 تیم در لیگ دارای لیگی ضعیف هستیم و در بعضی از دیدارهای لیگ حتی ما شاهد پیروزی تیم ها با نتیجه یک بر صفر هستیم.

ی

منبع: تسنیم
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3034

به "آماده تقابل با همتای اسپانیایی خود هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده تقابل با همتای اسپانیایی خود هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید