آواره شدن حدود 31 هزار نفر درپی سیل و رانش زمین در اندونزی

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران: مقامات اندونزی امروز از آواره شدن حدود 31 هزار نفر درپی وقوع سیل و بارش سنگین باران در پایتخت این کشور و شهرهای اطراف آن خبر دادند.

آواره شدن حدود 31 هزار نفر درپی سیل و رانش زمین در اندونزی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شینهوا، مقامات اندونزی امروز (یکشنبه) از آواره شدن حدود 31 هزار نفر درپی وقوع سیل و بارش سنگین باران در پایتخت این کشور و شهرهای اطراف آن خبر دادند.

سخنگوی سازمان ملی مقابله با بلایای طبیعی اندونزی در این باره گفت: وقوع سیل و بالاتر آمدن سطح آب زندگی مردم بیشتری را تحت تاثیر قرار داده است به طوری که تعداد آوارگان از حدود 11 هزار نفر در روز شنبه به 31 هزار تن در روز یکشنبه رسیده است.

وی تاکید نمود که بر اساس اطلاعات این سازمان، 30784 نفر تا کنون به پناهگاه ها رفته اند.

مقامات اندونزی اعلام کردند با بارش های سنگین تری که یکشنبه شب صورت خواهد گرفت، پیش بینی می گردد افزایش سطح آب ادامه داشته باشد.

این در حالی است که کوشش ها برای کاهش احتمال وقوع سیل و بارش باران به وسیله هوایی و پاشیدن نمک به ابرها چندان نتیجه بخش نبوده است.

بنا براین گزارش، تعداد کشته های سیل در نقاط مختلف اندونزی به 32 تن رسیده است. اندونزی با توجه به موقعیت جغرافیایی خاصی که دارد همیشه شاهد توفان ها و سیل های سهمگینی است.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2594

به "آواره شدن حدود 31 هزار نفر درپی سیل و رانش زمین در اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آواره شدن حدود 31 هزار نفر درپی سیل و رانش زمین در اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید