اختصاص اعتبار لازم برای تسریع در اجرای سد آقبلاغ در چهارمحال و بختیاری

به گزارش جعبه مهر، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اعتبار لازم برای تسریع در اجرای سد آقبلاغ در این استان پیش بینی شد.

اختصاص اعتبار لازم برای تسریع در اجرای سد آقبلاغ در چهارمحال و بختیاری

آقای حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در ملاقات با مدیرعامل بانک رفاه کشور با اشاره به اینکه در بخش تخصیص اعتبار به پروژه های نیمه تمام با مشکل روبرو بودیم گفت: در سفر رییس جمهور اعتباراتی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام به استان اختصاص یافت که بخشی از این اعتبارات به وسیله ماده 56 تامین خواهد شد.

وی در مورد پروژه سد آقبلاغ گفت: در سفر رییس جمهور به استان، 800 میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تخصیص داده شد که 400 میلیارد تومان آن باید به وسیله ماده 56 تامین گردد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بخشی از اعتبارات پروژه محور شهرکرد، شلمزار، فرخشهر به کارون 4 از ظرفیت اعتبارات ماده 56 به وسیله بانک رفاه پیش بینی شده است و برای توسعه استان می توان از این ظرفیت استفاده کرد، بعلاوه پیش بینی می گردد بخش بزرگی از این پروژه تا هفته دولت افتتاح گردد.

حیدری با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری با مشکل کمبود آب روبرو است اضافه کرد: کوشش مسئولان استانی تامین آب پایدار از روش های مختلف از جمله تکمیل سد های نیمه تمام است، این سد ها علاوه بر تامین آب در بخش های مختلف به کنترل سیلاب نیز یاری می نمایند.

بیشتر بخوانید

استاندار چهارمحال و بختیاری در خاتمه با بیان اینکه 150 تا 300 میلیارد تومان اعتبار به پروژه های شبکه فاضلاب در استان از محل ماده 56 اختصاص پیدا نموده است، تاکید نمود: در بحث اجرای شبکه فاضلاب در استان عقب هستیم، باید هر چه سریعتر مراحل جذب اعتبار در این حوزه صورت بگیرد.

خبرنگاران چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 مرداد 1401 بروزرسانی: 21 مرداد 1401 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11211

به "اختصاص اعتبار لازم برای تسریع در اجرای سد آقبلاغ در چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص اعتبار لازم برای تسریع در اجرای سد آقبلاغ در چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید