ادامه واکنش ها و اعتراضات اینستاگرامی مجیدی

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، یکی از اولین و تندترین اقدامات فرهاد مجیدی بعد از تساوی خانگی مقابل سایپا، آنفالو کردن دسته جمعی دوستانش در اینستاگرام بود تا عملا هیچ فردی را به عنوان دنبال شونده، نداشته باشد.

ادامه واکنش ها و اعتراضات اینستاگرامی مجیدی

مجیدی علاقه خاصی به اینستاگرام دارد و بسیاری از کُنش ها و واکنش های او را می توان در این فضا مشاهده کرد. یکی از معروف ترین اعتراض های اینستاگرامی او واکنش به افسر پلیسی بود که اتومبیل وی را در عظیمراه متوقف نموده بود و مجیدی فیلمی از اتفاقاتی که بین خودش و آن افسر پلیس افتاده بود را در صفحه اش منتشر کرد که این جریان واکنش های زیادی را در جامعه در بر داشت و در نهایت ناجا هم از افسر خود حمایت کرد.

مجیدی در جریان سفر هفته گذشته این تیم به اهواز هم با انتشار تصاویری از وضع نا به سامان هواپیما مراتب اعتراضش را به عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط مسئولان هواپیمایی نشان داد و پیش از آن هم با حمایت های خود از بعضی افراد از جمله علی ربانی بدنساز تیمش نشان داد ترجیح می دهد احساسات و نظریاتش را با دنبال کننده های مجازی اش در اینستاگرام به اشتراک بگذارد.

سرمربی استقلال که از نتایج بازیهای اخیر تیمش راضی نیست و عملکرد بازیکنانش در این دیدارها را نپسندیده، خشم خود را هم به صورت مجازی ابراز داشت و با آنفالو کردن فالوینگهای خود نشان داد از دست همه به خصوص شاگردانش دلخور است.

آبی پوشان در حالی مقابل تیم پایین جدولی سایپا در استادیوم آزادی متوقف شدند که تک گل سایپا حاصل موقعیتی نصفه و نیمه بود که با گل خودی بازیکن استقلال ثبت شد و این فرصت سوزی عظیم به مذاق مجیدی خوش نیامد تا او نیز با این واکنش مجازی دلخوری اش را از شرایط موجود نشان دهد.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6566

به "ادامه واکنش ها و اعتراضات اینستاگرامی مجیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه واکنش ها و اعتراضات اینستاگرامی مجیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید