اردوغان: دستور عقب نشینی ترامپ از شمال سوریه با تاخیر اجرایی شد

به گزارش جعبه مهر، رئیس جمهور ترکیه با اشاره به دستور عقب نشینی ترامپ به نیروهای آمریکایی از شمال سوریه گفت: این دستور با کمی تاخیر انجام شد.

اردوغان: دستور عقب نشینی ترامپ از شمال سوریه با تاخیر اجرایی شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در نشست خبری خود پیش از سفر به صربستان با اشاره به عقب نشینی نیروهای آمریکایی از مرزهای شمالی سوریه گفت: ترامپ پیش از این دستور عقب نشینی را صادر نموده بود اما اجرای آن کمی به طول انجامید. گفته بودیم یک شب ناغافل حمله خواهیم کرد و این تصمیم ما ادامه دارد.

وی با اشاره به مذاکرات تلفنی شب گذشته خود با ترامپ گفت: درباره اسرای داعش در شمال سوریه بعضی ارقام منتشر شده است. می گویند مسئولیت اسرای داعش را از خود سلب کنیم و دیگر بس است.

رئیس جمهور ترکیه همچنین درباره پروژه مشترک اف 35 با آمریکا نیز گفت: این یک روند طولانی شد، در دیدارمان با ترامپ باید به یک تصمیم برسیم. به احتمال زیاد در نیمه اول ماه آینده میلادی به آمریکا خواهم رفت. درباره روابط دو جانبه، مسائل منطقه و مسئله اف 35 نیز مذاکره خواهیم کرد. ما در این پروژه 1.4 میلیارد دلار سرمایه گذاری نموده ایم و درباره این موضوع مذاکرات خود را دنبال خواهیم کرد.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3371

به "اردوغان: دستور عقب نشینی ترامپ از شمال سوریه با تاخیر اجرایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوغان: دستور عقب نشینی ترامپ از شمال سوریه با تاخیر اجرایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید