استقلال در چه صورت به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود می کند؟

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در پنجمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بامداد امروز چهارشنبه در مصاف با الاهلی عربستان به تساوی بدون گل رسید تا این دو تیم به همراه الدحیل قطر 8 امتیازی شوند و تعیین تیم های صعودکننده را به دیدار آخر بکشانند.

استقلال در چه صورت به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود می کند؟

با هم امتیاز شدن این سه تیم ابهاماتی در خصوص تیم های صعودکننده به وجود آمده است که در دیدارهای روز پایانی تکلیف مشخص خواهد شد. با این حال از آنجایی که معیار رده بندی در صورت مساوی بودن امتیازات، تفاضل گل است، استقلال به واسطه شرایط بهتر نسبت به دو تیم دیگر و تفاضل 5 گل در صدر جدول قرار می گیرد.

در روز پایانی شاگردان فرهاد مجیدی باید به مصاف تیم الشرطه عراق بروند و در صورت پیروزی برابر این تیم صعود خود به عنوان تیم اول را قطعی خواهند کرد. البته روی کاغذ این احتمال را می توان بیان نمود که یکی از دو تیم الاهلی و الدحیل با اختلاف زیاد برنده شوند و تفاضل استقلال را از بین ببرند که تقریباً امری نشدنی است.

با این حال دو تیم الاهلی و الدحیل یکی از حساس ترین دیدارهای مرحله مقدماتی را برگزار خواهند کرد تا در صورت به پیروزی نرسیدن استقلال برابر الشرطه شانس صدرنشینی و صعود به عنوان تیم اول را داشته باشند.

حتی اگر استقلال برابر الشرطه به تساوی برسد و دیدار الاهلی و الدحیل هم به تساوی ختم شود، بازهم این استقلال خواهد بود که به واسطه تفاضل گل بهترش به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد خواهد شد.

شاگردان فرهاد مجیدی در صورتی دوم خواهند شد که برابر الشرطه شکست بخورند و یکی از دو تیم الاهلی و الدحیل برنده شوند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10030

به "استقلال در چه صورت به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود می کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال در چه صورت به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود می کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید