همدانی: استقلال به جای بحث انتقام از الدحیل باید فکورانه بازی کند

به گزارش جعبه مهر، مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال برای برتری در بازی برگشت برابر الدحیل قطر باید فکورانه و با دقت بیشتری بازی کند.

همدانی: استقلال به جای بحث انتقام از الدحیل باید فکورانه بازی کند

ستار همدانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره دیدار برگشت تیم فوتبال استقلال مقابل الدحیل قطر در چهارمین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: استقلال در بازی رفت بازنده سربلند بود. هفت گل در این بازی رد و بدل شد و یکی از زیباترین دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا را شاهد بودیم. اگر استقلال اشتباهات فردی نداشت و سختگیرانه برابر بازیکنان الدحیل دفاع می کرد، می توانست برنده باشد.

وی افزود: استقلال برای دیدار برگشت باید فکورانه بازی کند و درصد اشتباهات فردی اش را پایین بیاورد. اگر اشتباهات فردی کمتر باشد این استقلال می تواند الدحیل را شکست دهد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص تفکر انتقام شکست دور رفت از الدحیل گفت: فوتبال بازی جوانمردانه است و در ماهیت فوتبال جملات و ادبیات قشنگی نهفته است. وقتی دنبال این هستیم که دل مردم را شاد کنیم، چرا باید دنبال انتقام باشیم؟ می توانیم با دقت بیشتر الدحیل را شکست دهیم و مردم را شاد کنیم و شرایط امتیازی مان نیز بهتر شود. بنابراین، بحث انتقام نداریم و باید فکورانه بازی کرد.

همدانی با اشاره به درخشش بازیکنانی چون مهدی قایدی مطرح نمود: بازیکنان استقلال از دروازه گرفته تا خط حمله بهترین نمایش را داشته اند. مسعود ریگی به غیر از اشتباهی که در بازی با الدحیل مرتکب شد، عملکرد فوق العاده ای داشته است. محمد نادری نیز همینطور بود.

استقلال ساعت 00:45 بامداد فردا (یکشنبه) در زمین شماره دو ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده عربستان به مصاف الدحیل قطر خواهد رفت. در این گروه، الدحیل با 7 امتیاز در صدر واقع شده است، استقلال با 6 امتیاز دوم است و الاهلی عربستان با 4 و الشرطه عراق بدون امتیاز در رده های سوم و چهارم قرار دارند.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10009

به "همدانی: استقلال به جای بحث انتقام از الدحیل باید فکورانه بازی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همدانی: استقلال به جای بحث انتقام از الدحیل باید فکورانه بازی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید