اسکوتر الکترونیکی پرسرعت اوکیناوا با برد 200 کیلومتر

به گزارش جعبه مهر، شرکت هندی Okinawa یه تازگی یکی از اسکوتر های برقی پرسرعت بازار به نام Okhi 90 را معرفی نموده است. این شرکت قبلاً در بخش کم سرعت بازار اسکوتر های الکترونیکی حضور داشته است. Okinawa می گوید اسکوتر الکترونیکی Okhi 90 با برد حداکثر 200 کیلومتر در 24 مارس 2022 در هند عرضه خواهد شد. Okhi 90 می تواند حداکثر سرعت 90 کیلومتر در ساعت را ارائه دهد.

اسکوتر الکترونیکی پرسرعت اوکیناوا با برد 200 کیلومتر

به گزارش خبرنگاران، بنیانگذار اوکیناوا، Jeetender Sharma در مصاحبه ای به جزئیات کلیدی این اسکوتر الکترونیکی و بعلاوه بعضی از برنامه های در دست اقدام این شرکت برای عرضه محصولات دیگر، به ویژه Okhi 100 اشاره نمود. بنیانگذار اوکیناوا بعلاوه بر این عقیده است که اسکوتر الکترونیکی Okhi 90 بازار هند را نیز تغییر خواهد داد، زیرا این اسکوتر الکترونیکی به عنوان یک مدل آینده نگر عرضه می گردد.

اسکوتر الکترونیکی Okhi 90 دارای قابلیت شارژ سریع است، باتری EV آن در کمتر از 4 ساعت تا 80 درصد شارژ می گردد. این اسکوتر الکترونیکی با هوش مصنوعی و بعضی ویژگی های وسایل نقلیه متصل ارائه می گردد که هنوز در بخش اسکوتر های الکترونیکی دیده نشده است. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان دسترسی به این محصول وجود ندارد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11126

به "اسکوتر الکترونیکی پرسرعت اوکیناوا با برد 200 کیلومتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوتر الکترونیکی پرسرعت اوکیناوا با برد 200 کیلومتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید