معرفی بهترین هتل های 4 ستاره جیپور در هند

به گزارش جعبه مهر، بهترین هتل های 4 ستاره جیپور

هنگامی که برای تور هند ثبت نام می کنید، گزینه های بی شماری برای اقامت هند پیش روی شما واقع شده است. هندوستان و جیپور به دلیل جاذبه های بسیاری که دارد، هتل ها و اقامتگاه های بسیاری دارد. حجم زیاد هتل ها باید بتواند تمام گردشگر ها و گردشگران هندوستان را در خود جای دهند. بسیاری از هتل های جیپور را به شما معرفی کرده ایم و این بار در مجله خبرنگاران به سراغ بهترین هتل های 4 ستاره جیپور آمده ایم. با معرفی بهترین هتل های 4 ستاره جیپور و آشنایی بیشتر با امکانات و خدمات آن ها می توانید انتخاب جامع تر و بهتر برای تور هند خود داشته باشید.

معرفی بهترین هتل های 4 ستاره جیپور در هند

هتل گلدن تولیپ جیپور | Golden Tulip Jaipur

هتل گلدن تولیپ جیپور برای اولین بار به عنوان هتل بوتیکی در سال 1999 با امکانات بالا ساخته شد. این هتل 4 ستاره هم اکنون به یکی از بهترین هتل های 4 ستاره جیپور تبدیل شده است که در محله ای گرانقیمت قرار گرفته است. موقعیت هتل بسیار جوان پسند بوده و به جاذبه های جنوب جیپور همانند سیتی پالاس و بازارهای جیپور مثل باپو بازار دسترسی بسیار راحتی دارد. امتیازی که برای این هتل توسط مهمانان در سفر به هند و سایت های Booking.com در نظر گرفته شده، 8.2 است. غذاهای رستوران های هتل بسیار خوشمزه و راضی نماینده هستند. از بین غذاهای بین المللی و هندی هر آنچه که دوست داشته باشید را می توانید سفارش دهید. همانند دیگر مهمانان از کیفیت صبحانه، اینترنت پرسرعت وای فای و رفتار محبت آمیز کارکنان هتل بسیار تعریف خواهید نمود.

امکانات این هتل 4 ستاره در فضاهایی همانند تراس استخر و رستوران، سالن یوگا و باشگاه ورزشی است. هر آنچه که احتیاج دارید از قبیل خدمات خشکشویی و تمیزی و وسایل درون اتاق به کارکنان مهربان هتل بگویید. محیط دوست داشتی هتل شما را از اقامت در این مکان راضی نگه می دارد.

  • آدرس: MI Road, Opposite GPO, C Scheme, Ashok Nagar, Jaipur, Rajasthan 302001, India

هتل چوخی دانی ریزورت | Chokhi Dhani Resort

یکی از رنگارنگ ترین، سنتی ترین و شاداب ترین هتل های جیپور است که رضایت بسیاری از مهمانان خود را توانسته به دست آورد. در میان بهترین هتل های 4 ستاره جیپور اگر به دنبال هتلی با امکانات تفریحی فراوان و البته فضایی شاد هستید، به اینجا بروید. در اطراف استخر روباز هتل چوخی دانی ریزورت درختان مینیاتوری زیبا و اتاق هایی به سبک مغولی تعبیه شده است. در استخر مربعی وسط حیاط اندرونی شنا کنید یا بر روی تخت های کناری اش استراحت کنید و از کافه هر نوشیدنی یا بستنی که دوست دارید سفارش دهید. هر چند جاذبه های معروف جیپور همانند سیتی پالاس، جانتار مانتار و هوا محل بیش از 15 کیلومتر از این هتل 4 ستاره فاصله دارد اما تنها ترانسفر هتل شما را به راحتی به این مکان ها می رساند. کافیست برای ترانسفر یا تاکسی های هتل درخواست دهید. فضا و حال و هوای هتل بسیار جذاب، جدید و به دور از هر گونه خستگی است. کلبه ها و اتاق های اقامتی شما بسیار رنگارنگ تزئین شده اند و به شما حس اقامت در یکی از بناهای تاریخی هند را القا می نمایند.

به جز اینترنت رایگان وای فای در تمام مجموعه و باشگاه تناسب اندام، تمام خدماتی که یک هتل 4 ستاره می بایست داشته باشد، در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

  • آدرس: 12 Miles Tonk Road, via, Vatika, Rajasthan 303905, India

هتل ماریگولد جیپور | Hotel Marigold Jaipur

یکی از بهترین هتل های 4 ستاره جیپور که درست در سیتاپورا و نزدیک به محیط های دانشگاهی جیپور، قرار گرفته هتل ماریگولد جیپور است. این هتل باشکوه یکی از اولین انتخاب های مسافران در سفر به جیپور است. هتل ماریگولد جیپور تا فرودگاه بین المللی جیپور تنها 4.5 کیلومتر فاصله داشته و دسترسی خوبی به جاذبه های گردشگری جیپور دارد. این هتل امکانات بسیار خوبی دارد و در زمره بهترین هتل های 4 ستاره جیپور قرار می گیرد.

اگر برای ماه عسل به جیپور سفر کرده اید و می خواهید اقامتی لاکچری و رویایی داشته باشید یا اگر همراه با خانواده و فرزندانتان هستید و به دنبال نهایت آسایش و رفاه هستید هتل ماریگولد جیپور انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. از جمله امکانات آن می توان به اینترنت وای فای رایگان، سرویس شاتل فرودگاهی، استخر شنای روباز بر روی پشت بام، سالن بدنسازی و … اشاره نمود. همچنین بهترین غذاهای هندی را می توانید در کافه و رستوران این هتل 4 ستاره عالی سفارش دهید.

خوشبختانه اگر قصد اقامت در این هتل لوکس و رویایی را دارید می توانید به وسیله سایت خبرنگاران و به صورت ریالی اتاق خود را رزرو کنید و با خیال راحت به جیپور سفر کنید.

  • آدرس: IT-20, EPIP,, Sitapura Industrial Area, Sitapura, Jaipur, Rajasthan 302022, India

هتل پارک این بای رادیسون جیپور | Park Inn By Radisson, Jaipur

هتل پارک این بای رادیسون جیپور یکی دیگر از بهترین هتل های 4 ستاره جیپور است که به دلیل کیفیت بالای خدمات و موقعیت جغرافیایی مناسبش همیشه در بین چند هتل برتر جیپور نو قرار می گیرد. این هتل تنها 2 کیلومتر تا مرکز شهر فاصله داشته و دسترسی بسیار مناسبی به جاذبه های گردشگری مهم جیپور، مثل سیتی پالاس و هوا محل دارد. اینترنت وای فای رایگان، سرویس شاتل فرودگاهی، استخر شنای روباز بر روی پشت بام و باشگاه ورزشی از جمله امکانات این هتل هستند و آن را به گزینه ای عالی برای زوج ها تبدیل کرده است.

در پشت بام و در کنار استخر، باربیکیو و امکانات دورهمی مناسبی فراهم گشته است. با رزرو اتاق های هتل پارک این بای رادیسون جیپور می توانید از امکانات و خدمات رفاهی مثل تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، کتری برقی، سیستم تهویه مطبوع، وان حمام (در بعضی اتاق ها) و … استفاده نمایند. بسیاری از مراکز خرید در نزدیکی هتل قرار دارند. فرودگاه بین المللی گاندی هم تنها 11.1 کیلومتر با هتل فاصله دارد.

اگر در سفر به جیپور این هتل لوکس و 4 ستاره را برای اقامت انتخاب کرده اید، می توانید به وسیله سایت خبرنگاران و به صورت ریالی اتاق مورد نظرتان را رزرو کنید. این هتل برای سفرهای تجاری یکی از بهترین گزینه های اقامت بوده و سالن های کنفرانس و خدمات پذیرایی مناسبی ارائه می دهد.

  • آدرس هتل: Sawai Jai Singh Hwy, Kanti Nagar, Bani Park, Jaipur, Rajasthan 302016, India

برای رزرو هتل یا خرید بلیط هواپیما در هند و جیپور می توانید به وسیله سایت خبرنگاران اقدام نمایید.

هتل لمون تری پریمیر | Lemon Tree Premier, Jaipur

هتل لمون تری پریمیر، هتلی بسیار شیک و لوکس و باشکوه است و یکی از افتخاراتش رضایتمندی مهمانان در سفر به جیپور است. یک استخر شنای، اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی رایگان از جمله خدماتی هستند که در اختیار میهمانان این هتل 4 ستاره قرار می گیرند. اتاق های هتل د یورامو همگی دارای سیستم تهویه مطبوع و مینی بار هستند؛ حمام اختصاصی مجهز به دوش یا وان و سشوار هم در اتاق ها وجود دارند و آن را به یکی از بهترین هتل های 4 ستاره جیپور تبدیل کرده اند. بوفه صبحانه هتل لمون تری پریمیر بسیار متنوع است و بسیاری از میهمانانی که در این هتل اقامت داشته اند از آن به عنوان نکته مثبت هتل یاد کرده اند.

بوفه صبحانه شامل غذاهای ایتالیایی، هندی، گیاهی، حلال، بدون گلوتن، آسیایی، آمریکایی و … است و می توانید به دلخواه خود انتخاب کنید. هتل لمون تری پریمیر از بهترین هتل های 4 ستاره جیپور بوده که دسترسی خوبی به مراکز دیدنی شهر جیپور داشته و با راه آهن تنها حدود 2 کیلومتر و با فرودگاه بین المللی جیپور 12.6 کیلومتر فاصله دارد. اگر به فرهنگ، معماری و تاریخ و همین طور غذاهای محلی علاقه مندید، این هتل، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. خوشبختانه از هتل های جیپور است که در میانه جاذبه های هند واقع شده و همین موضوع دسترسی پیاده و سریع را به جاذبه های گردشگری جیپور فراهم می نماید.

  • آدرس هتل: Behind Inox Cinema, Nirwan Marg, Sindhi Colony, Bani Park, Jaipur, Rajasthan 302016, India

هتل فرندلی ویلا جیپور | Jaipur Friendly Villa

اگر به دنبال هتلی ارزان و البته در میان بهترین هتل های 4 ستاره جیپور هستید، به سراغ هتل فرندلی ویلا جیپور بروید. حیاط دلباز و زیبای هتل ویلا به همراه اتاق های هتل، سالن بدنسازی، اینترنت وای فای رایگان و بوفه صبحانه از جمله امکاناتی هستند که در این هتل دوست داشتنی در اختیار میهمانان قرار می گیرد. تمام اتاق های هتل فرندلی ویلا جیپور مجهز به سیستم تهویه مطبوع و امکانات راحتی شما را فراهم کرده است.

این هتل برای دسترسی عالی به جاذبه های گردشگری جیپور سیستم حمل و نقل و ترانسفر دارد. هوا محل و سیتی پالاس در 10 کیلومتری هتل فرندلی ویلا واقع شده اند. هتل فرندلی ویلا جیپور یکی از بهترین هتل های جیپور با کارکنانی مهربان و صمیمی است و بسیاری از مسافرانی که به جیپور سفر می نمایند، برای اقامت این هتل را انتخاب می نمایند. شما به وسیله سایت خبرنگاران و به صورت ریالی می توانید اتاق مورد نظرتان را به راحتی رزرو کنید.

  • آدرس: 27, Queens Rd, Behind Shree Bhagirath Marriage Palace, Veer Vihar, Vaishali Nagar, Jaipur, Rajasthan 302021, India

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: الی گشت
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5823

به "معرفی بهترین هتل های 4 ستاره جیپور در هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین هتل های 4 ستاره جیپور در هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید