اطفای 93 مورد حریق در چهارشنبه سوری قم

به گزارش جعبه مهر، مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: در چهارشنبه سوری قم، 93 اطفای حریق در مناطق مختلف قم انجام شد.

اطفای 93 مورد حریق در چهارشنبه سوری قم

حمید کریمی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، با ارائه گزارشی از وضعیت عملیات ها در شب چهارشنبه سوری مطرح نمود:بیش از هزار مورد تماس تلفنی از ساعت 17تا2 بامداد با مرکز فرماندهی 125 آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم انجام گرفت.

سخنگوی آتش نشانی قم اضافه کرد: با توجه به تماس های اجرا شده، در چهارشنبه سوری قم، 93 اطفای حریق در مناطق مختلف قم انجام شد.

وی اظهار کرد: عمده حوادث در چهارشنبه سوری شامل آتش زدن ضایعات و چوب و لاستیک بود، همچنین در این حوادث،آتش سوزی سه اصله درخت نیز گزارش شد.

کریمی با اشاره به اهمیت اقدامات پیشگیرانه در کاهش حوادث در چهارشنبه سوری بیان نمود: با عنایت به اقدامات پیشگیرانه و آموزشی در روزهای قبل در سطح شهر مخصوصاً مدارس سال جاری شاهد برگزاری چهارشنبه سوری کم خطر بودیم.

وی گفت: این حوادث بعضا در روشن کردن حریق از نوع ضایعات بود، امید است بتوانیم با فرهنگ سازی در سال های آینده همین ایجاد حریق سنتی در مکانهایی که مزاحمت برای تردد شهروندان و مزاحمت برای مردم عزیز نداشته باشد، فراهم گردد.

سخنگوی آتش نشانی قم مطرح نمود: در این عملیات های اعزامی متاسفانه پنج خودروی عملیاتی سازمان مورد اصابت مواد منفجره دست ساز نهاده شد.

وی اضافه کرد: شب گذشته 500 آتش نشان قم در آماده باش کامل به سر می بردند و در عملیات های اعزامی توسط نیروها هیچ مصدومی گزارش نشد.

وی متذکر شد: از مردم و به ویژه دانش آموزان که به کمپین نه به چهارشنبه سوری خطرناک سازمان آتش نشانی قم پیوستند قدردانی می کنیم چرا که این کمپین و فرهنگ سازی نقش مهمی در کاهش حوادث داشت.

کریمی در خصوص عملیات های آتش نشانی به غیر از حوادث چهارشنبه سوری بیان نمود:26 عملیات روزانه در روز گذشته انجام شد که شامل 10 مورد نجات از آسانسور و تصادف، 7 مورد ایمن سازی، 5 مورد حریق منزل، دو مورد حریق خودرو، یک مورد حریق انباری و یک مورد حریق مغازه بود.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1355

به "اطفای 93 مورد حریق در چهارشنبه سوری قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطفای 93 مورد حریق در چهارشنبه سوری قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید