افتتاح تورهای هوایی بر فراز خلیج هالونگ، ویتنام

به گزارش جعبه مهر، گردشگرانی که به خلیج هالونگ در ویتنام سفر می نمایند، می توانند اکنون با تورهای هوایی که به تازگی توسط هلیکوپترهای 505 انجام می گردد، تجربه متفاوتی را برای خود رقم بزنند.

افتتاح تورهای هوایی بر فراز خلیج هالونگ، ویتنام

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

گشت وگذار در خلیج هالونگ با کشتی کروز، یکی از بهترین تفریحات در سفر به ویتنام به حساب می آید؛ هرچند گردشگران می توانند جاذبه های طبیعی فوق العاده زیبای این منطقه را با روشی جدید به نظاره بنشینند.

خلیج هالونگ که بیش از 1600 جزیره بزرگ و کوچک آهکی دارد، در سال 1994 در فهرست میراث جهانی یونسکو نهاده شد. شرکت هلیکوپتری ویتنام شمالی (Northern Vietnam Helicopter Company)، مجموعه ای از پروازهای گردشگری را بر فراز این خلیج به راه انداخته است که در سه جهت مختلف و با تنوع قیمتی بین 125 تا 396 دلار برای هر نفر فعالیت می نماید. ارزان ترین سفر هوایی، 12 دقیقه طول می کشد و از روی 6 منطقه گردشگری نظیر غار تین کونگ (Thien Cung)، جزیره تیتاپ و خلیج بای تو لانگ عبور می نماید. گران ترین تور هوایی 40 دقیقه زمان می برد و به بازدید از 17 جاذبه مختلف این خلیج اختصاص دارد.

دو هلیکوپتر بل 505 برای این تورها استفاده می گردد که پرواز خود را از جزیره تان چائو (Tuan Chau island)، در 170 کیلومتری هانوی، آغاز می نمایند و در همین نقطه به انتها می رسانند. این هلیکوپترها در هر پرواز می توانند سه مسافر را حمل نمایند و جایگاه های آن روبه پنجره های بزرگی است که چشم اندازی بسیار بزرگ از خلیج هالونگ را پیشکش گردشگران می نمایند. یکی از نمایندگان این شرکت هلیکوپتری گفته بود که از زمان آغاز به کار این تورها از اوایل ماه مه، آن ها 300 مشتری داشته اند.

البته این شرکت تنها اپراتور تورهای گردشگری در منطقه نیست و شرکت Hai Au Aviation، اولین خدمات هواپیمای دریایی تجاری را در هانوی آغاز کرد و اکنون پروازهای گردشگری در خلیج هالونگ را نیز برعهده دارد. این تور از آب های جزیره تان چائو آغاز شده و پس از 25 دقیقه گشت وگذار، در همین نقطه تمام می گردد، هزینه آن باتوجه به فصل بین 102 تا 120 دلار متغیر است و شامل مناظری از جزایر دائو بی، کانگ دو و همچنین جزیره بو هان می گردد.

منبع: کجارو / edition.cnn.com
انتشار: 21 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2591

به "افتتاح تورهای هوایی بر فراز خلیج هالونگ، ویتنام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح تورهای هوایی بر فراز خلیج هالونگ، ویتنام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید